וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב מעוניין בשמעון גרשון כמנכ"ל הפועל תל אביב

חשיפת וואלה! ספורט: בלם העבר הוא המועמד המוביל לתפקיד המנכ"ל, בקבוצה מכחישים. האוהדים: "הבעלים עושה דווקא?"

שמעון גרשון בדרך לקאמבק מפתיע להפועל תל אביב? לוואלה! ספורט נודע שאלי טביב מעוניין למנות לתפקיד מנכ"ל המועדון את קפטן הקבוצה לשעבר. בימים האחרונים גישש הבעלים אצל שחקן העבר, אך כרגע לא ידוע האם גרשון מעוניין בתפקיד.

כזכור, גרשון עזב את האדומים בקולות צורמים כשהחליט לעבור ליריבה המושבעת בית"ר ירושלים. מאז פרישתו מנסה גרשון לחדש את הקשר בינו לבין המועדון בו גדל, אולם במצב הנוכחי לא ברור אם יסכים להצעה. גרשון סירב להתייחס לידיעה, אך מקורבים למועדון טוענים בתוקף כי הוא המועמד המוביל של טביב למשרה.

גרשון פרש מכדורגל בספטמבר 2010 בהיותו בן 33 בשל בעיות רפואיות, אחרי שזכה בשלוש אליפויות וחמישה גביעים עם הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים ורשם 50 הופעות במדי נבחרת ישראל.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "לא היו דברים מעולם. אלי טביב מעולם לא פנה לגרשון ושמו של גרשון לא עלה בשיחות עם טביב. ישנם מספר מועמדים מובילים ובימים הקרובים יבחר מנכ"ל, ואז ייפסק סוף סוף פסטיבל השמועות המגוחך שאין מאחוריו דבר חוץ מעוד כותרת סתמית".

לעומת זאת, אוהדי הקבוצה הגיבו בהלם לפרסום בוואלה! וראשי המחאה טענו הבוקר כי זה עוד צעד הזוי של הבעלים: "אחרי הסיפור עם דורון ג'מצי בעבר ושמעון גרשון היום, זה ברור שהאיש פשוט לא מבין את הלך הרוח במועדון נראה כי הוא עושה דווקא לאוהדים". בנוסף, טענו אוהדי הפועל תל אביב כי במהלך היום נעשו ניסיונות להפיל את פורום האוהדים ולכתוב טוקבקים בגנות המחאה.

מעבר לכך, הקבוצה תשוב היום לאימונים לקראת המפגש ביום ראשון עם עירוני קרית שמונה. מנהל המועדון, יעקב הלל, העביר היום מסר לשי אבוטבול ומהראן לאלה שמשכורתיהם ישולמו עוד היום, אולם לא ידוע כעת אם בחודשים הבאים עד תום העונה, טביב ימשיך לשלם את שכרם. בכל מקרה, לשחקנים הובטח על ידי הלל שבימים הקרובים ישבו איתם למשא ומתן על חוזים חדשים.

כמו כן, בקבוצה יש שביעות רצון גדולה מהקפטן וואליד באדיר, וניצן שירזי מעוניין לראות אותו ממשיך גם בעונה הבאה, לאור הנוכחות החיובית של הבלם הוותיק בחדר ההלבשה. בהפועל תל אביב מתכוונים להציע לבאדיר חוזה לעונה נוספת, אך השחקן התבטא מספר פעמים על כוונתו לפרוש בקיץ הקרוב, ובשבועות הקרובים הוא יחליט סופית בעניין.

טביב מכחיש את השמועות על מכירה: "אין מו"מ"

כך המריץ ניצן שירזי את שחקניו בקרית אליעזר

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully