וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלי טביב מתכוון להישאר בהפועל תל אביב שנים רבות"

בצל השמועות על מכירה אפשרית, הוציא הבעלים תגובה רשמית: "אין שום מו"מ, טביב עסוק בתכנון הקבוצה לעונה הבאה"

לאורך היום (שלישי), פורסמו במספר כלי תקשורת שונים ידיעות על כך שאלי טביב מנהל משא ומתן עם מספר גורמים בנסיון למכור את הפועל תל אביב. בשעות הערב יצאה הודעה מסודרת ורשמית מטעם המחנה של טביב, בנסיון לעצור את חרושת השמועות בנושא.

"אלי טביב לא מנהל מו"מ על הקבוצה", נכתב. "כפי שהצהיר בצורה הברורה ביותר, הקבוצה יקרה לליבו והוא מתכוון להישאר בה עוד שנים רבות. ישנם יודעי דבר מסתוריים שמגדילים לספר כאילו יש צוות מו"מ ותכף יספרו על אוגדה שלמה למו"מ. נבהיר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, אין צוות, אין עשירית צוות. אין שום מו"מ! אלי טביב לא מוכר את הקבוצה והוא עסוק בתכנון העונה הבאה".

מוקדם יותר היום הגיע מאבטחו של טביב לתחנת המשטרה לצורך עימות עם הנער הקטין שהתלונן שהותקף על ידיו ועל ידי טביב בשבוע שעבר. בקרוב יגיע גם טביב עצמו לעימות עם הקטין, אם כי בשלב זה לא ברור מועד העימות.

כזכור, טביב נחקר אתמול באזהרה בפרשת ההכאה לכאורה של הקטין. לאחר מכן הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים ונאסר עליו ליצור קשר עם הנער או להתקרב אליו במשך 30 יום. מוקדם יותר אתמול הגיעה גם אשתו של טביב, דנה אשכנזי, למתן עדות בתחנת המשטרה.

תחילת הפרשה הנוכחית כאמור בתקרית אלימה שהתרחשה מחוץ לביתו של טביב ביום חמישי בלילה. במסגרת אותה תקרית אלימה, טביב טען שאוהד קטין של הקבוצה זרק אבנים על ביתו ושהוא ומאבטחו תפסו אותו. הנער טען מצידו שלא זרק אבנים, אלא שקילל את טביב, ושהמאבטח וטביב הכו אותו.

בשבוע שעבר: עימות אלים מחוץ לביתו של אלי טביב

אלי טביב נגד השחקנים והאוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully