וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי קנדה: "התאבדנו על המגרש בשביל ניצן"

שירזי ביקש, השחקנים שכחו מהצרות, הלל הרביץ ציונות והפועל ת"א חזרה מקרית אליעזר עם ניצחון: "הבלגן פה הפך לשגרה"

בהפועל תל אביב היו מאושרים מהניצחון 1:4 על מכבי חיפה אמש (שני) בקרית אליעזר, ניצחון שהגיע אחרי כמה מהימים הקשים ביותר שעברו על הקבוצה בשנים האחרונות. במועדון הייתה תחושה שהשחקנים החליטו והצליחו לשים את הצרות בצד ולו לכמה שעות, וכך גם המנהל יעקב הלל, שעשוי לעזוב בשבועיים הקרובים אם הבעלים אלי טביב לא יענה בחיוב לתכנית שהוא הגיש לו.

בדרך למשחק בחיפה, הלל לקח יוזמה ואמר לשחקנים: "אני יודע שקשה להתרכז בכדורגל עם מה שקורה מסביב למועדון, אבל אתם קודם כל שחקני כדורגל שמשחקים במועדון אולי הכי גדול בארץ. גם כשאני הייתי שחקן היו תקופות לא כל כך נעימות, אבל תמיד ידעתי לשים את הקבוצה מעל הכל. רק ככה הצלחתי לאסוף כל כך הרבה תארים. תמיד שמתי דגש על חברות במגרש ועל המטרות של הקבוצה. אם חשוב לכם מהעתיד שלכם ושל המועדון, אתם חייבים להתרכז רק בכדורגל. יש לנו עוד הרבה על מה להילחם".

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב עם יעקב הלל. ברני ארדוב
הרביץ ציונות בדרך לקרית אליעזר. הלל/ברני ארדוב

גם המאמן ניצן שירזי ביקש מהשחקנים לשים את מה שקרה אחרי הדרבי בצד, והשחקנים ידעו לפרגן לו לאחר המשחק. "התאבדנו במגרש בשביל ניצן", אמר עמרי קנדה בסיום המשחק. "איפה הכדורגל הזה היה עד היום? זה היה כבוי. לא רצינו להתפוצץ דווקא פה אבל אני שמח שעשינו את זה. כולם יודעים ששקט אין פה בהפועל תל אביב, אבל התפקיד שלנו הוא להתמקד במגרש ולא בריבים שיש במועדון. רק חבל על הנקודות שהורידו לנו בוועדת המשמעת".

"בשבילכם כל מה שקרה השבוע זה בלגן, בשבילנו זה שגרה", המשיך קנדה, "לא קיבלנו את הדברים בכזה הלם. איבדנו שני שחקנים משמעותיים כמו אביחי וסלים, אבל עם כל הבלגן והטררם עשינו את העבודה ומגיע שאפו ענק לשחקנים".

קנדה נשאל האם צובט לראות את קרית שמונה כל כך רחוק מהפועל בטבלה, והשיב: "מה שקורה בקרית שמונה זה בדיוק מה שקרה לנו עם גוטמן. הכל הולך שם. הם משחקים בלי כדור ושמים גול, לא משחקים ומגיעים למצבים. כל הכבוד להם, יש שם שחקנים ומאמן מצוין. מגיע להם לזכות באליפות כי הם עשו את זה בצורה הכי טובה שיש. המבחן שלהם יהיה בשנה הבאה".

הניצחון המרשים אתמול העלה בצורה ניכרת את מניותיו של המאמן ניצן שירזי בכל הנוגע לעונה הבאה ונראה שזכייה בגביע ומקום שני בתום העונה יבטיחו לו את המשרה – זאת כמובן במידה שאלי טביב יישאר במועדון – ולמרות שמקורבים למועדון העריכו שהבעלים היה שמח לעבוד עם אלישע לוי.

שוטרי מג"ב מול אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חגגו ניצחון ולא שכחו את המחאה. אוהדי הפועל תל אביב בקרית אליעזר/ברני ארדוב

הניצחון בחיפה אמנם נתן מעט שקט לקבוצה, אבל המאבק בין מהראן לאלה ושי אבוטבול לטביב, עשוי להחריף בימים הקרובים. במועדון הבטיחו לשניים כי משכורתם תשולם בימים הקרובים, אך אם זה לא יקרה, קשה לראות אותם עולים לכר הדשא למשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון הקרוב, מול יציעים ריקים בבלומפילד. צריך להזכיר גם ששחקנים נוספים בקבוצה הבטיחו לשניים כי במידה והמשכורת שלהם לא תופקד, גם הם לא יופיעו למשחק נגד האלופה שבדרך.

אוהדי הקבוצה מתכוונים להפגין מול ביתו של אלי טביב. אתמול התלוננו חלקם ששוטרי יס"מ הורו להם להסיר את שלטי המחאה נגד הבעלים. האוהדים הדביקו על פיהם מדבקות שחורות וכתבו על שלט גדול: "די לסתימת הפיות".


שחקני הפועל תל אביב, הצוות המקצועי ו-400 ילדים ממחלקת הנוער ייפגשו מחר (רביעי, 19:00) לכנס מיוחד בנושא אלימות במגרשי הכדורגל. בכנס ידברו בין היתר יו"ר ההתאחדות לשעבר איצ'ה מנחם, השופט לירן ליאני ואחרים. הכנס ייערך באולם היכל התרבות מופת בבת ים, רחוב ההסתדרות 3.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully