וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז מתקרב למסי: "משחק ענק, אבל רק התחלנו"

מריו גומז כבש רביעייה ב-0:7 של באיירן על באזל ולא רחוק מהמאזן של מסי. מוראטי: "ראניירי לא אשם, לצרפתי היה מזל"

איזה ערב מטורף של ליגת אלופות קיבלנו. במוקד עמדה באיירן מינכן, שחזרה הביתה כשהיא בפיגור 1:0 מול באזל הקטנה, אבל מהר מאוד הבהירה שהיא לא מתכוונת להותיר את המצב כך. הבאוורים הדהימו עם 0:7 ענק, כשמריו גומז מוליך את החבורה הגרמנית עם רביעייה מהסרטים, כל הדרך אל רבע הגמר.

אחד מהגיבורים של הגרמנים במשחק היה ללא ספק אריאן רובן, שהיה פעיל מאוד וכבש צמד: "היה ממש כיף לשחק ככה. לכבוש שבעה שערים במשחק ליגת האלופות, זה מדבר בעד עצמו. 14 שערים בשני משחקים מאז ההפסד שלנו בלברקוזן זה משהו שמלמד הרבה על הדרך בה אנחנו משחקים כרגע. עכשיו אנחנו צריכים להישאר מרוכזים. יהיה טוב לקבל את ריאל מדריד או ברצלונה בשלב הבא, אבל נתמודד מול כל קבוצה שתבוא מולנו".

מריו גומז המשיך בכושרו המצוין, ושלושה ימים אחרי שכבש שלושער בליגה מול הופנהיים, כבש רביעייה. גומז כבר כבש שלושער העונה בצ'מפיונס ליג (מול נאפולי) וצמד מרשים (מול מנצ'סטר סיטי), ועתה הוא רחוק רק שני שערים מהמאזן של ליאונל מסי עם 12 גולים העונה במסגרת האירופאית היוקרתית. גומז כבש העונה 35 שערים בכל המסגרות, 21 מהם בבונדסליגה, אבל כמובן שהוא לא מוזכר אפילו כמועמד לפרס כדורגלן השנה בעולם שבו מסי ורונאלדו הם השליטים הבלעדיים.

"אלו היו ימים חשובים מאוד מבחינת באיירן מינכן", אמר גומז, ששומר על צניעות יחסית, "המשכנו את המומנטום משבת. היה משחק ענק מבחינתנו, אבל עוד יש לנו מטרות, ועוד לא הגענו אליהן".

גם יופ היינקס אמר ש"אני מאוד שמח בשבילו, כי כבר ראיתי משחקים שבהם הוא הוחלף והקהל שרק לו בוז. אבל עכשיו הוא כובש, וזה מסמל את היכולת הטובה של הקבוצה. חלוץ צריך ביטחון, וגומז מקבל את זה לאחרונה מהקבוצה".

השווייצרים לעומת זאת נראו המומים בסיום, ונראה שאף אחד לא דמיין תוצאה שכזו. "זה ברור שמגיע לנו להיות מודחים מהמפעל אחרי תצוגה כזאת", אמר מאמן באזל הייקו פוגל. "פשוט לא הצלחנו להתקרב ליכולת שבאיירן הציגה הערב וצריך לתת להם הרבה מחמאות על הדרך שבה הם שיחקו. אני לא מאוכזב מההפסד שלנו, אלא מהדרך שבה הודחנו אחרי קמפיין כל כך מוצלח בליגת האלופות".

ברנדאו: "לא הסתכלתי, פשוט בעטתי וזה נכנס"

גם המשחק השני היה מטורף, אבל כרגיל, כשזה מגיע לאינטר, צריך לחכות לשלבי הסיום. מארסיי הגיעה עם יתרון 0:1 מהמשחק בצרפת, והפתיחה היתה מנומנמת מאוד. בדקה ה-75 כבש דייגו מיליטו שער שהקפיץ את האוהדים המקומיים שכבר ראו את ההארכה מתקדמת, אבל אז הגיע שער דרמטי ונהדר של ברנדאו (90), וגם הפנדל שכבש פאציני כבר לא שינה דבר, הצרפתים עולים בזכות שערי החוץ, למרות הפסד 2:1.

דידייה דשאן לא הסתיר את ההתרגשות שלו מהעפלת קבוצתו לשלב הבא, אחרי הקרב העיקש מול האיטלקים: "זה היה קשה, לא הצלחנו לכבוש", אמר המנג'ר בסיום. "היו הזדמנויות לשני הצדדים, למרות שזה היה משחק חלש התקפית. אבל עשינו את העבודה במשחק הראשון. אמרו לי שאני בלתי מנוצח בסאן סירו, והיום המשכנו את ההיסטוריה". על שלב רבע הגמר אמר דשאן: "זה יהיה טירוף".

הגיבור של הצרפתים היה ללא ספק, המחליף ברנדאו, שהשער שלו שלח את הקבוצה לשלב הבא: "עברתי תקופה קשה אבל אני מודה לכל האוהדים שלא הפסיקו לדחוף". על השער שכבש אמר ברנדאו: "לא הסתכלתי, פשוט בעטתי וזה נכנס". לפני שנכנס כמחליף אמר ברנדאו למאמן דידייה דשאן: "אני אכבוש, אני מרגיש את זה".

מהצד האיטלקי כמובן נרשמה אכזבה רבה. "אני לא אגיד שום דבר לשחקנים שלי כי הם עשו את הכי טוב שיכלו", אמר המנג'ר, קלאודיו ראניירי. "גם הקהל שלנו היה נפלא. עכשיו מה שאנחנו צריכים לעשות זה לכבד את המועדון ולנסות לעשות את המיטב בליגה האיטלקית. ככה זה, יש שנים טובות שבהן כל מה שעושים הולך, ויש שנים שזה הולך פחות. אנחנו צריכים לדעת איך להסתדר בשנים כאלה. בסופו של דבר אנחנו סבלנו מחוסר מזל וזה לא היה צודק. אנחנו יצרנו מצבים ולשטנו במשך 180 דקות. אלו הדברים הטובים והרעים שיש בכדורגל. מהפיכה באינטר? לא צריך לחשוב על מהפיכה אלא על בניה, ואת זה אנחנו יודעים".

הבעלים של אינטר מאסימו מוראטי ביטל את האפשרות לפיטורים מיידיים של ראניירי. "אחרי ערב כזה, אני לא רוצה לקבל שום החלטה", אמר מוראטי, "אני לא חושב שראניירי אשם. זה יותר קשור למזל של המאמן הצרפתי שמולו. אם היינו מפסידים 4:0, אולי הייתי רואה דברים אחרת, אבל אחרי שספגנו שני שערים בתוספת הזמן בשני המשחקים, אני לא חושב שאני יכול לתת חוות דעת שלילית. ראניירי לא ראוי לזה".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully