וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניר קלינגר ופראלימני מתחו את אפואל ניקוסיה

עידן שדה השלים 90 דקות בהרכב פראלימני, שהפסידה 1:0. 90 דקות לבונדר בהפסד וולגה, 11 לברוכיאן בניצחון פולוניה

אבירם ברוכיאן שיחק הערב (שני) 11 דקות בניצחונה של פולוניה ורשה 1:4 על יגלוניה ביאליסטוק. ולדימיר דבאלישווילי, חלוץ מכבי חיפה לשעבר, בישל את שלושת השערים הראשונים, כשברוכיאן הצטרף למשחק בדקה ה-79 במקום אדגר צאני והיה על המגרש בשני השערים שנכבשו לקראת הסיום. פולוניה במקום הרביעי עם 37 נקודות, חמש נקודות מהמקום הראשון.

דני בונדר השלים היום 90 דקות בהרכבה של וולגה, שהפסידה 1:0 בחוץ לטום טומסק במחזור הרביעי של הפלייאוף התחתון בליגה הרוסית. וולגה נותרה עם 31 נקודות והיא שתי מקומות מעל טומסק האחרונה, שהשיגה ניצחון ראשון בפלייאוף ובמאזנה כעת 24 נקודת. בונדר שמר על מקומו בהרכב מהניצחון על ספרט נאלצ'יק, אבל הוא וחבריו נכנעו בדקה ה-41 לשער של דניס בויארינצב ולא מצאו את הדרך לחזור למשחק. שתי הקבוצות הציגו יכולת חלשה למדי במחצית השנייה, וכך רשמה וולגה את הפסדה השלישי במסגרת הפלייאוף.

פראלימני, קבוצתו של ניר קלינגר, עשתה הערב חיים קשים לאלופה אפואל ניקוסיה, לפני שהפסידה לה 1:0 במסגרת המחזור ה-22 בליגה הקפריסאית. עידן שדה פתח בהרכב של קלינגר והשלים 90 דקות, אבל אפואל ניקוסיה, שיכורת ההצלחה בליגת האלופות שם עלתה לרבע הגמר, הכריעה את המשחק עם שער של אילטון בדקה ה-85. שתי דקות לפני כן הורחק הוגו פאריה הפורטוגלי משורות פראלימני.

אברהם גרנט לאוהדי פרטיזן: "תודה על המצתים, אני לא מעשן"

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully