וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "מודה לקהל על המצתים, אבל אני לא מעשן"

למרות הציניות הבריאה, גרנט נאלץ להתגונן כבר אחרי שני מחזורים בפרטיזן: "אני היחיד שהוליך את צ'לסי לגמר האלופות"

ימים לא פשוטים עוברים על אברהם גרנט מבחינה מקצועית. המאמן הישראלי הגיע לפרטיזן בלגרד כשהיא צעדה בגאון בראשות הטבלה הסרבית עם 10 נקודות הבדל על פני סניתה הכוכב האדום בלגרד, אבל בעקבות שתי תוצאות תיקו רצופות, הפער הצטמק לשש נקודות בלבד ופתאום האליפות שעד לא מזמן הייתה ברורה לעין, פתאום נראית קשה יותר להשגה.

אחרי ה-0:0 נגד סלובודה ביום שבת, אוהדים של פרטיזן השליכו מצתים לעבר גרנט וביומיים האחרונים הוא נזקק להגן על עצמו בשיחות עם התקשורת. אחד מהדברים שהמאמן הישראלי בוודאי למד לאחרונה הוא שאוהדי הכדורגל הסרבי והעיתונאים המקומיים מעורים מאוד במתרחש באנגליה, והזכירו לו את העבר הקרוב שלו באי.

גרנט נחלץ להגן על עצמו: "אמנם ירדתי ליגה עם פורטסמות ו-ווסטהאם, אבל אני גם המאמן היחיד שהוביל את צ'לסי לגמר ליגת האלופות. אני 40 שנה בכדורגל וראיתי הכל. אני בעצמי הייתי אוהד כדורגל. אני מודה לאוהדים על המצתים שהם זרקו עליי, אבל אני לא מעשן".

על התיקו המאופס ביום שבת, אמר המאמן הישראלי: "ראיתי שוב את המשחק ומבחינה טקטית עמדנו טוב. נכנסו הרבה לרחבה, הנענו כדור, שיחקנו עם הרבה שחקנים התקפיים בקישור והמגינים שלנו עלו הרבה למעלה. אם כדור אחד היה נכנס, כולם היו מדברים בצורה שונה".

ביום רביעי תשחק פרטיזן בחוץ נגד OFK בלגרד מהמקום השמיני במחזור ה-18 (15:30). הכוכב האדום תארח באותה שעה את סמדרבו.

אוהדי פרטיזן בלגרד זרקו מצתים על אברהם גרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully