וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי פרטיזן בלגרד זרקו מצתים על אברהם גרנט

הישראלי חטף גם מטח של קללות ודרישות להתפטר אחרי תיקו 0:0 שני ברציפות. גרנט: "הקהל היה מצוין, אני מבין אותם"

ההתאקלמות של אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד מוסיפה להיות קשה. המאמן הישראלי הוליך את קבוצתו לתיקו 0:0 שני ברציפות, הפעם עם סלובודה, ולפתע הפער מהכוכב האדום בלגרד, שמדורגת במקום השני, עומד על שש נקודות בלבד. כשגרנט הגיע למוליכת הטבלה הסרבית הפער היה עשר נקודות, ואף שמאמן נבחרת ישראל לשעבר ניהל שני משחקים רשמיים בלבד בקבוצתו החדשה, לאוהדים של פרטזין בלגרד כבר נמאס ממנו.

בתום התיקו הביתי המאכזב התפרעו אוהדי פרטיזן, זרקו אל עבר גרנט מצתים, קיללו אותו, קראו לו להתפטר ואף קראו בשמו של המאמן הקודם, אלכסנדר סטנויביץ'. בנוסף, נרשמו לא מעט מהומות בין אוהדי פרטיזן והאוהדים של סלובודה. "הקהל היה מצוין", התעקש גרנט גם לאחר התקריות הלא נעימות. "אני מבין להם הם לא מרוצים, גם אנחנו לא מרוצים. היה תענוג לשחק מול אצטדיון מלא".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "כדורגל הוא משחק של שערים, ואנחנו לא הצלחנו להבקיע היום. השחקנים נתנו מאמץ גדול והקהל שלנו צריך ללמוד לכבד את זה". על ההחלטה לפתוח במאזן של 4-5-1 אמר הישראלי: "אני לא חושב שזאת היתה טעות לפתוח עם חלוץ אחד, כי ייצרנו המון הזדמנויות. כל הקבוצות הגדולות משחקות עם חלוץ בודד בימים אלה".

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully