וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאו מסי הוא הכובש המצטיין בכדורגל העולמי"

התקשורת בברצלונה חגגה צמד של הארגנטינאי והדגישה: רונאלדו הבקיע יותר בליגה, אבל למסי יותר שערים בכל המסגרות

מה לא יעשו בברצלונה במסגרת המאבק בין לאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו? הארגנטינאי כבש אמש צמד נוסף, הפעם ב-0:2 של ברצלונה על ראסינג סנטאנדר וב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני, שידוע בתמיכה הבלתי מסויגת שלו בקבוצה המקומית, מיהרו להעלות אייטם שמזכיר מיהו מלך השערים של צמרת הכדורגל העולמית.

"הצמד של מסי העלה את המאזן שלו ל-50 שערים בכל המסגרות: 30 בליגה, 12 בליגת האלופות, שניים בגביע, שלושה בסופר קופה הספרדי, אחד בסופר קאפ האירופי ושניים בגביע העולם לקבוצות", כתבו שם והדגישו: "עם המספרים הללו, הכוכב מרוסאריו הוא הכובש המצטיין בכדורגל העולמי. לפני כריסטיאנו רונאלדו שלמרות שמוליך את טבלת מלך השערים בליגה (32), כבש 40 שערים בכל המסגרות".

מעבר לכך, בברצלונה הזכירו שהניצחון באל סרדינרו היה ה-150 של מסי במדי הקבוצה וגם שנותרו עוד שני שיאים שהוא יכול לשבור בקרוב מאוד. הראשון: לכבוש יותר מ-53 שערים - הכמות שהוא כבש בשנה שעברה ושיא מועדון של שערים בעונה אחת. השני: לעבור את מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים ססאר. למסי יש כעת 230 כיבושים, חמישה פחות מהשחקן האגדי ששיחק בשנות ה-40 וה-50 בקבוצה.

אז מסי באמת לא מפסיק להבקיע, אבל ברצלונה עדיין מרוחקת 10 נקודות מהפסגה וכרגע אליפות נוספת נראית רחוקה ביותר. תואר שאולי נראה נגיש יותר כרגע הוא ליגת האלופות ואחרי שהקבוצה כבר העפילה לרבע הגמר, ביום שישי היא תדע נגד מי היא תשחק בתום ההגרלה. פפ גווארדיולה אמר אמש אחרי המשחק: "זה שלב בו אתה כבר פוגש את הקבוצות הטובות ביותר. לכל אחת יש יתרונות ויש חסרונות. אני מעדיף לא לשחק נגד מילאן, אותה כבר פגשנו בשלב הבתים".

עוד בספרד: 2:2 בין ולנסיה למאיורקה, ניצחון לאתלטיקו מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully