וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ליאונל מסי כבש צמד, 0:2 לברצלונה על סנטאנדר

הארגנטינאי העלה את מאזנו ל-50 שערים העונה (מתוכם 30 בליגה). 2:2 למאיורקה ואוואט מול ולנסיה, ניצחון לאתלטיקו

המחזור ה-26 בליגה הספרדית שהחל כבר אתמול (שבת), נמשך היום עם חמישה משחקים. במוקד עמד משחקה של ברצלונה אצל ראסינג סנטאנדר, שם כרגיל ליאונל מסי השתלט על העניינים והבקיע צמד בניצחון 0:2 שצימק את הפער מריאל מדריד שוב ל-10 נקודות. ועוד לפני כן התקיימו שני משחקי צהריים: אתלטיקו מדריד ניצחה את גרנאדה 0:2 ואספניול הביסה את ראיו וייקאנו 1:5. מאיורקה ודודו אוואט סיימו ב-2:2 בחוץ מול ולנסיה, לאחר שחזרו מפיגור 2:0. תומר חמד לא שותף.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
סופר עד 50. ליאונל מסי/GettyImages

ראסינג סנטאנדר - ברצלונה 2:0

אלברו סרברה, המאמן השלישי של ראסינג סנטאנדר העונה, לא יכול היה לחשוב על בכורה קשה יותר. שחקני ברצלונה לא התחשבו בו, עשו את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר וצימקו את הפער מריאל מדריד בחזרה ל-10 נקודות. ליאונל מסי המשיך את השבוע הנפלא שלו, כשאחרי החמישייה הקסומה מול לברקוזן הסתפק בצמד לרשת של טוניו והעלה את מאזנו ל-30 שערי ליגה ו-50 בכל המסגרות (רק שלושה פחות ממאזנו הכולל בעונה שעברה). בחמשת המשחקים האחרונים שלו הבקיע הפנומן 15 שערים, כולל השלושער במדי ארגנטינה.

פפ גווארדיולה חזר לשחק עם שלושה שחקני הגנה (דני אלבס, קרלס פויול וחאבייר מסצ'ראנו) כאשר פדרו ואיסק קואנקה הצטרפו למסי בהתקפה. הארגנטינאי, שכבש בשלושת המפגשים הקודמים מול ראסינג, חיכה לדקה ה-29 כדי להמשיך מקרוב מסירה של ססק פברגאס, שש דקות אחרי שאנדרס אינייסטה נעצר במשקוף. פברגאס המשיך לעשות צרות להגנת המארחים, ובדקה ה-56 הוכשל בידי סיסמה וסידר למסי את השני מהנקודה הלבנה. שער מצמק של אדריאן נפסל לאחר מכן בגלל נבדל, וכך אחרי שישה משחקים בהם הוציא כדורים מהרשת, ויקטור ואלדס מסיים 90 דקות ללא ספיגה.

ולנסיה - מאיורקה 2:2

הקבוצה של דודו אוואט הצליחה להפתיע בגדול במסטאייה ועוד לאחר שחזרה מפיגור של שני שערים. ולנסיה, שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה ברציפות ו-2:4 מרשים על פ.ס.וו איינדהובן בליגה האירופית, הובילה משערים של טינו קוסטה ואדוריץ, בעוד אנסואה ו-ויקטור איזנו. ולנסיה נותרה רביעית עם 44 נקודות, בעוד מאיורקה נותרה במקום ה-13 עם 30 נקודות. תומר חמד לא שותף.

בדקה ה-23 עלתה ולנסיה ליתרון כשמסירת רוחב של סופיאן פגולי מצאה את טינו קוסטה, שבעט מ-25 מטר כדור שפגע באחד משחקני ההגנה של מאיורקה וקיפץ מעל דודו אוואט פנימה בדרך ל-0:1. העטלפים כבשו את השני בדקה ה-42 אחרי טעות קשה של הגנת האורחת ואוואט. אחד מבלמי מאיורקה החזיר את הכדור לשוער, שניסה לעבור את החלוץ, אך איבד לאריץ אדוריץ שבעט מול שער ריק פנימה את ה-0:2.

במחצית השנייה, וכשהיה נראה שוולנסיה בדרך לניצחון קל ובטוח, הצליחה מאיורקה לחזור למשחק. בדקה ה-57 הכניס מיקאל פריירה כדור עומק לאמיליו אנסואה, שבעט פנימה מקרוב את ה-1:2. בדקה ה-70 הצליחה מאיורקה לאזן לאחר שוויקטור בעט פנימה בעקבות מסירה של אנסואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אתלטיקו מדריד - גרנאדה 0:2

אתלטי התאוששה מארבעה משחקים ללא ניצחון והיא שוב בתמונת ההגעה לאירופה - אולי אפילו למוקדמות ליגת האלופות. הבלם הברזילאי מירנדה כבש ראשון בדקה ה-38 בחצי מספרת נהדרת אחרי כדור קרן ופלקאו כבש את שער הליגה ה-16 שלו העונה בתוספת הזמן של המשחק. הנריקה מגרנאדה הורחק בדקה ה-83.

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 1:2

שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול באולד טראפורד בליגה האירופית, בילבאו חזרה למציאות ואיבדה את המקום השישי בטבלה לאוסאסונה, ששיפרה את מאזנה הביתי המצוין וחיזקה את מעמדה בקרב על הכרטיס לאירופה. המקומיים עלו ליתרון בדקה התשיעית משער עצמי של אנדר איטוראספה, ובדקה ה-31 הכפיל ראול גארסיה בנגיחה. פרננדו יורנטה שנכנס במחצית הצליח רק לצמק בדקה ה-55 בשער מזווית קשה.

אספניול - ראיו וייקאנו 1:5

צמדים של שני שחקנים שהגיעו בפגרת החורף: קאלו אוצ'ה (דקות 4 ו-45) ופיליפה קוטיניו (10 ו-23), העניקו לאספניול יתרון מוקדם ומהיר, ולבסוף הבטיחו לה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים בלי אחד כזה. ראול טאמודו הוותיק צימק נגד האקסית המיתולוגית בדקה ה-54, אבל אוצ'ה, עם השלישי שלו בדקה ה-68, חתם את התוצאה.

(עדכון ראשון: 15:08)

ז'וזה מוריניו שוב עוקץ את פפ גווארדיולה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully