וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל תל אביב: רוצים להימנע מעונש נוסף

אחרי הפחתת הנקודות וההרחקות, האדומים מגיעים בהרכב טלאים לחיפה (20:50, ע' 1). כניסה חופשית לתושבי הדרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מאז ינואר 2007, במשחקים בהם חיפה אירחה את הפועל תל אביב, לא קרה מצב בו הקבוצה המפסידה כבשה שער. "ניצחון על האפס", קוראים לזה.

* יניב קטן כבש או בישל בכל ארבעת הניצחונות האחרונים של מכבי חיפה על האדומים בקריית אליעזר. המאזן: שלושה שערים ובישול. מחר הוא יחסר לה במשחק החשוב.

* הידעת? מכבי חיפה רשמה בעונה שעברה את הניצחון ה-50 בתולדותיה על הפועל תל אביב. באותו משחק חגג אלישע לוי הופעה 100 במדי הירוקים.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הקפטן יניב קטן קיבל היום בשורה קשה: אחותו, הדס, הלכה לעולמה. במכבי חיפה קיבלו גם כן בתדהמה גדולה את ההודעה ומסרו: "אנחנו משתתפים בצערו של קטן". הקפטן חגג רק בשבוע שעבר 400 הופעות, והוא כמובן לא צפוי ליטול חלק במשחק החשוב מחר. מי שתורגל היום במקומו היה הקשר גוסטבו בוקולי, ובמקרה כזה אייל גולסה ישחק בעמדה קדמית יותר. לפי אתר מכבי חיפה קטן גם נמנה על ארבעת הכובשים הגדולים של מכבי חיפה במשחקים מול הפועל, יחד עם שלמה לוי ז"ל, ג'וני הרדי וסרגיי קנדאורוב שלכל אחד מהם ששה כיבושים.

"זה מקרה טראגי. מכבי חיפה זו משפחה וקטן יקבל את כל התמיכה מאיתנו", אמרו במועדון. גם הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הוציאו היום הודעה רשמית ובה הביעו את תנחומי המועדונים. ההלוויה, אגב, תתקיים מחר. "לכולם ברור שכל אחד במגרש ישחק מחר בשביל הקפטן שלנו", אמר שחקן בקבוצה. "אחרי ההחלטה של בית הדין, יש לנו כאן הזדמנות טובה להעפיל למקום השני. אסור להתחשב במה שקרה להם".

כזכור, אלישע לוי תרגל בשני האימונים האחרונים את עלי עוסמאן כמגן שמאלי במקום אוראל דגני והמשמעות היא שסארי פלאח יפתח על הספסל. שינוי נוסף: מוחמד גדיר שנצא בכושר טוב לאחרונה יפתח בהרכב במקום חן עזריאל. אגב, במחזור הבא מול הפועל חיפה (מוצ"ש, 19:30) ייעדר יוריצה בוליאט, וייתכן שפלאח, שיתחרה עם איציק כהן על חולצת ההרכב, יפתח כבלם. החלוץ ויאם עמאשה ממתין להחלטה האם לנתח אותו, או להמשיך בטיפול התרופתי במקביל לאימונים. אם עמאשה ינותח, הוא ייעדר מספר שבועות מהמגרשים ויחזור להתאמן סמוך לסיום העונה. טאלב טואטחה שעבר בעצמו ניתוח בקע ייעדר מספר שבועות מהמגרשים ויחזור רק במהלך הפלייאוף. בחיפה מעריכים שרוב האיצטדיון יהיה מלא מחר, כשעד כה כ-9,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם (כולל בעלי המנויים). כזכור, במהלך השבוע בישרו במועדון על שינוי אווירה, כששחקנים העידו: "כבר מזמן לא הייתה כאן הרגשה כזאת, של מתח לפני משחק, וזה אומר הרבה".

ממכבי חיפה נמסר שתושבי הדרום יוכלו להיכנס בחינם למשחק בקרית אליעזר.

הפועל תל אביב:

בצל הבלגן הבלתי פוסק בהפועל תל אביב, שחקני הקבוצה ינסו להשיב מעט מהכבוד בקרית אליעזר, אולם המאמן ניצן שירזי יצטרך להסתדר בלי לפחות ארבעה שחקני מפתח, אם לא יותר. החלוץ טוטו תמוז, פצוע בברכו וצפוי להיעדר מספר שבועות ואילו נעאל חוטבא סובל גם הוא ממתיחה בברך ויחמיץ את המשחק מחר. מהמשחק כמובן ייעדרו גם אביחי ידין שהושעה היום מ-12 משחקים וסלים טועמה שנענש בהרחקה משישה משחקים, זכר להתנהגות השחקנים בסיום הדרבי ביום שני האחרון.

שי אבוטבול ומהראן לאלה, שאיימו לא להופיע למשחק בעקבות החלטת הבעלים אלי טביב לא לשלם את משכורותיהם, יצאו עם הקבוצה למשחק ויעמדו לרשות המאמן. אם הדברים לא יסתדרו עד מחר, ייאלץ שירזי לעלות עם הרכב טלאים ושחקני נוער על הספסל. כרגע נראה כי מי שיפתחו ככל הנראה בקישור ובהתקפה הם רועי גורדנה, אלרואי כהן, נוסא איגייבור, מחמוד עבאס, מירקו אורמוש ועומר דמארי. בחוליית ההגנה יחזור הקפטן וואליד באדיר במקום מור שושן לצידו של מרקו שולר, כשעמרי קנדה יקבל כנראה זריקה לפני המשחק ויעלה כמגן הימני. יגאל אנטבי ימשיך כמגן השמאלי כששירזי יצטרך להתחזק בשני שחקני נוער, אם אבוטבול ולאלה לא יופיעו למשחק מחר.

עוד בטרם הערב העמוס מבחינת הפועל, מאמן הקבוצה ניצן שירזי אמר לשחקנים באסיפה: "אין יותר מדי מה להגיד לפני משחקים כאלה. כולכם מבינים את המשמעות". שירזי ביטל את אסיפת הוידאו שתוכננה ורק אמר על מכבי חיפה: "אנחנו חייבים לשים דגש בהגנה על עידן ורד ואייל גולסה כי הם שני שחקני המפתח של חיפה".

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אייל גולסה

לא מזמן הזכרנו את המספרים של אייל גולסה, שעדיין נמוכים מדי כדי לצאת לאירופה, ודיברנו על הפוטנציאל הגדול שלו לממש אותם. השער שהבקיע בעכו עדיין לא מסמן שינוי גדול, אבל הוא יכול להיות חלק ממגמה אם גולסה יבין שהוא צריך לבעוט לשער לפני שהוא מחפש למסור לקטן. המשחק מול הפועל תל אביב הוא חשוב מאין כמותו, כדי להוכיח שגולסה מסוגל להוביל את מכבי חיפה בשלבים כל כך מכריעים, בהם המועדון יכול לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה. רגע לפני הפלייאוף, המבחן מקבל משמעות גדולה יותר.

הפועל תל אביב: וואליד באדיר

נדמה שלא הייתה עונה כה קשה למועדון הפועל תל אביב. ברגעים כה קשים ובאוירת התפרקות במועדון, רק הקפטן באדיר יוכל אולי להרגיע מחר את השחקנים על המגרש. אם באדיר לא ישדר מחר עסקים כרגיל לשאר השחקנים, הפועל ככל הנראה תחזור מובכת מקרית אליעזר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, עלי עוסמאן, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, אלון תורג'מן, מוחמד גדיר.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, רועי גורדנה, מחמוד עבאס (שי אבוטבול), נוסא איגייבור, אלרואי כהן, מירקו אורמוש, עומר דמארי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully