וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "כרגע אין חשיבות למקום הראשון"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד צינן את החגיגות בעקבות המהפך בפסגת הפרמיירליג. מאנצי'ני: "יש לנו עשרה משחקים בדרך לאליפות"

מנצ'סטר יונייטד עלתה היום (ראשון) לפסגת הפרמיירליג עם ניצחון 0:2 על ווסט ברומיץ', לצד ההפסד 1:0 של מנצ'סטר סיטי לסוונסי. התכולים שמטו את ההולכה לראשונה מזה חמישה חודשים, ועשרה מחזורים לסיום העונה, מאבק האליפות הלוהט בין שתי היריבות העירוניות פתוח מתמיד.

אלכס פרגוסון אמר בסיום: "העלייה לפסגה היא בונוס שלא ציפיתי לו. בשלבים האלה של העונה קבוצות שומטות נקודות, וצריך רק לקוות לשמוט פחות נקודות מהיריבה שלך. שם המשחק עבור שתי הקבוצות הוא להמשיך לנצח, ולא חשוב לי להיות במקום הראשון כרגע. אני שמח מכך כי רק לפני כמה שבועות היינו בפיגור של שבע נקודות מסיטי, ועכשיו אנחנו ביתרון של נקודה".

"הקרדיט למהפך הזה מגיע לשחקנים", המשיך סר אלכס. "וליכולת ההתאוששות של הסגל שלנו שהתגבר על הרבה פציעות. היום שיחקנו מצוין, לקח לנו זמן להיכנס לקצב אבל ברגע שעשינו את זה הצגנו כדורגל אטרקטיבי והיינו יכולים להבקיע הרבה יותר שערים".

על שערו ה-20 העונה של ווין רוני אמר פרגוסון: "אני אהיה מאושר אם הוא יגיע ל-40 שערים, כי אז נהיה חזק בעניינים. הוא בכושר נהדר, והשער הראשון שלו היה ממש פנטסטי".

רוברטו מאנצ'יני התקשה לעכל את ההפסד המדהים לסוונסי ואמר: "לפעמים אנחנו כובשים הרבה, אבל בחודשיים האחרונים אנחנו מתקשים בכך. זה רגע קשה, אבל עכשיו יש לנו עשרה משחקים כדי לזכות באליפות. היום שלטנו במשחק. הגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לנצל, אבל לא עשינו זאת ולבסוף טעינו בשער שספגנו".

סיטי מעדה, יונייטד ניצלה ועלתה לפסגה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully