וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 לסוונסי, ניצחון ליונייטד

צמד של ווין רוני סידר לשדים האדומים ניצחון ליגה רביעי ברציפות ועלייה לפסגה, לאחר שסיטי הפסידה 1:0 לסוונסי

תשכחו מכל מה שידעתם, הכרתם ולמדתם ותתחילו להפנים: מעכשיו כל מחזור בפרמיירליג יהיה מלחמה. נכון, מלחמה ספורטיבית, אבל מלחמה ברמות הכי גבוהות שיש כששתי הקבוצות של מנצ'סטר, סיטי ויונייטד, ינסו לנצח ולקוות לאובדן נקודות של היריבה כדי להניף את תואר האליפות לעונת 2011/12. הערב (ראשון) קיבלנו ערב דרמטי במיוחד, כששתי הקבוצות שיחקו במקביל. בעוד מנצ'סטר יונייטד עשתה את העבודה שלה עם 0:2 מרשים על ווסט ברומיץ', מנצ'סטר סיטי מעדה והפסידה 1:0 לסוונסי ואיבדה את הפסגה לראשונה מאז 15 באוקטובר 2011. לא יודעים מה איתכם, אנחנו כבר לא יכולים לחכות למחזור הבא.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
הוא כרגיל שם בשביל יונייטד. רוני/GettyImages, Michael Regan

מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:2

רק לפני שנה וחצי, באוקטובר 2010, הצליחה ווסט ברום לחזור מפיגור 2:0 באולד טראפורד ל-2:2. אלא שהפעם הסיפור היה שונה לחלוטין ומנצ'סטר יונייטד לא שמטה את היתרון, בדרך לניצחון 0:2 על ווסט ברומיץ' ורשמה את ניצחון הליגה הרביעי שלה ברציפות. ווין רוני כבש צמד (השני בפנדל), שיפר את מאזן השערים שלו בפרמיירליג ל-20, חמישה פחות מרובין ואן פרסי, ואת מאזן הנקודות של השדים האדומים ל-67, אחת יותר מהיריבה העירונית.

אמרנו ווין רוני? החלוץ האנגלי נמצא בכושר נהדר והשלים צמד שני בתוך ארבעה ימים, לאחר השניים שכבש גם מול בילבאו בליגה האירופית ביום חמישי. אבל איזה הבדל בין מנצ'סטר יונייטד של הליגה לזו של אירופה. פרגוסון הלך הפעם על הרכב התקפי מאוד, שכלל את ווין רוני, חאבייר הרננדס (מצוין) ודני וולבק (החמצה גדולה) וקצר מהר מאוד את הפירות כשראה את הקבוצה שלו שולטת במשחק מהרגעים הראשונים ומוצאת גם את השער בדקה ה-36 לאחר מהלך אישי נהדר של חאבייר הרננדס. בדקה ה-71 הצליחה יונייטד להכפיל ולמעשה להשיג את השער השני, הפעם בפנדל של רוני.

דקה 36: גול! מסירת עומק ארוכה של סקולס מצאה את הרננדס באגף ימין, המקסיקני גבר על השומר שלו, פרץ לאמצע ובעט בעוצמה לשער, רוני הגיע מאחור והמשיך בנגיעה אחת פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 53: פיל ג'ונס הכניס מסירת עומק לרוני, שהעביר להרננדס והחלוץ המקסיקני בעט טיל מ-18 מטר לקורה.

דקה 59: כדור ענק של סקולס מצא את וולבק, שעבר את פוסטר ונותר מול שער ריק אך בעט בצורה אומללה החוצה משבעה מטר.

דקה 65: כרטיס אדום! יונאס אולסון ביצע עבירה חזקה במרכז המגרש על הרננדס וספג צהוב שני. ווסט ברומיץ' ב-10 שחקנים.

דקה 71: גול! קית' אנדרוז הכשיל בבירור את אשלי יאנג ברחבה ומנע ממנו לפרוץ. רוני בעט את הפנדל בצורה מושלמת וקבע 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

סוונסי - מנצ'סטר סיטי 0:1

מי היה מאמין? מנצ'סטר סיטי שמטה שלוש נקודות יקרות. יקרות מאוד במאבק האליפות והראש בראש מול היריבה העירונית לאחר שהפסידה 1:0 לסוונסי בווילס. הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני, שנראתה רע מאוד, איבדה את הפסגה האנגלית לראשונה מזה חמישה חודשים ולמעשה מאז ה-15 באוקטובר 2011. כל זאת בגלל שער של לא אחר מאשר לוק מור האלמוני אי שם בדקה ה-84.

רוברטו מאנצ'יני איבד סבלנות מהר מאוד במשחק והחליף את גארת בארי בסרחיו אגוארו, מה שגרם לקשר האנגלי ללא מעט עצבים על הספסל. מאנצ'יני המשיך לשדר עצבים על הספסל, כשהגיב בעצבנות על כל שריקה, כולל טענה לפנדל על מריו באלוטלי. פנדל שלא היה צריך להישרק. לסיטי, חשוב לזכור, זהו הפסד 1:0 שני בתוך ארבעה ימים, לאחר שנוצחה באותה התוצאה בדיוק גם בליגה האירופית מול ספורטינג ליסבון ביום חמישי האחרון. מעניין מה עובר על הקבוצה הנהדרת הזו. אולי היא תיראה יותר טוב כשההגנה שלה תתייצב מעט ושחקנים נוספים, כמו וינסנט קומפני, פאבלו סבאלטה וקולו טורה יחזרו.

דקה 6: פנדל! ג'ו הארט הכשיל ברחבה את ווין רוטלדג'. סקוט סינקלייר בעט את הפנדל חלש ושוער נבחרת אנגליה הדף. פנדל ראשון שסינקלייר מחמיץ מזה שנתיים!

דקה 37: מאנצ'יני הביע חוסר שביעות רצון מהמשחק של קבוצתו והכניס את אגוארו במקום בארי, שירד בתסכול לספסל. קשר נבחרת אנגליה ממש לא אהב את החילוף וסינן כמה מילים.

דקה 84: גול! סיגורדסון חטף כדור במרכז השדה, הריץ אותו קדימה וימינה לרוטלדג', שהגביה לרחבה, שם המתין לוק מור לא מכוסה ונגח מקרוב פנימה את ה-0:1 המפתיע של הוולשים.

דקה 89: קלישי הגביה כדור נהדר לריצ'רדס, שעלה מעל כולם ונגח פנימה את ה-1:1, אך המגן האנגלי היה בנבדל והשער נפסל.

משחק נוסף:

נוריץ' סיטי - וויגאן 1:1
לנוריץ': ווסלי הולהאן 10, לוויגאן: ויקטור מוזס 68

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully