וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "צריך לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה"

11.3.2012 / 22:01

מאמן מכבי ת"א קיבל תיאבון אחרי עוד ניצחון. אלברמן: "המצב עדיין רחוק ממה שרצינו". בנין: "אנחנו חייבים לקחת נקודות בכוח"

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) בתנופה מהניצחון בדרבי התל אביבי עם 0:2 ביתי על הפועל חיפה, שהעלה אותה למקום החמישי וסיבך את האדומים מהכרמל במאבקי התחתית שלהם.

"ניצחנו היום ניצחון יפה", אמר ניר לוין בסיום. "שיכול היה להיות משכנע עם ההזדמנויות שהיו לנו. הורדנו קצת קצב במחצית השנייה, באופן טבעי אחרי אינטנסיביות של דרבי. עשינו את הנקודות שצריך ואני בהחלט מסתפק בזה".

על השפעת הניצחון בדרבי אמר לוין: "לקח כמה ימים עד שאדי האלכוהול התפזרו, אבל כבר אתמול באימון השחקנים נראו חדים ומרוכזים, ואני שמח שלא היינו צריכים להתעסק בזה יותר מדי. כולם הבינו שהמשחק הזה חשוב לנו ושצריך לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. יש שיפור בחלק האחורי וזה חשוב לנו. אלירן עטר כבש ובישל, הוא משקיע ואנחנו רואים את התמורה". על עונש הפחתת הנקודות של הפועל תל אביב אמר לוין: "אני לא מתעסק עם הדברים האלה. מי שצריך לתת את הדעת על ההתנהגות שלהם נתן וייתן".

גל אלברמן אמר: "חיפשנו ליצור מומנטום חיובי כבר תקופה ארוכה מאוד. אני מקווה שנמשיך אותו כי נשאר עוד משחק לפני הפלייאוף העליון. הניצחון בדרבי היה זריקת מרץ אדירה, אני שמח שלקחנו את זה למקומות חיוביים. גם הקהל העריך את ההקרבה שלנו היום. למרות זאת, המצב שלנו רחוק ממה שרצינו שיהיה, אבל צריך להסתכל קדימה".

בצד המפסיד היה טל בנין שאמר: "הנקודות החזקות של מכבי תל אביב הכריעו את המשחק. אני חושב שטעינו בבחירה, התכנית הייתה לא לצאת קדימה במחצית הראשונה. חלק מהשחקנים עשו זאת על דעת עצמם וזו הייתה הבעיה שלנו. כשנותנים למכבי תל אביב שטח פנוי, זו התוצאה. אני מסתכל על הדרך שלנו - הרצון קיים, לא תמיד זה מצליח".

על הדרבי בשבוע הבא אמר בנין: "אני לא נביא. אנחנו צריכים להמשיך להילחם על החיים שלנו בליגה, להיות ממושעמים ולעבוד קשה על המגרש. אנחנו חייבים לקחת נקודות בכוח".

צפו במכבי תל אביב גוברת 0:2 על הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully