וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית לנגפורד: "אין טעם להתלונן על העומס"

11.3.2012 / 11:47

מכבי תל אביב לפני עוד שבוע גדוש במשחקים, קית לנגפורד מוכן: "למאמן יש תוכנית". פפאלוקאס וג'יימס לא בסגל לראשל"צ

עשרה ימים לפני פתיחת משחקי ההצלבה ביורוליג מול פנאתינייקוס, הביסה אמש (שבת) מכבי תל אביב 68:88 את ק.ק. זאגרב במסגרת הליגה האדריאטית. עכשיו מכבי ניצבת בפני שבוע עמוס: היה זה המשחק הראשון מתוך חמישה שצפויים לה עד יום שבת, כשביום שני צפויה הקבוצה לטוס למשחק חוץ בליגה האדריאטית.

ביום שלישי תשחק מכבי בחוץ נגד דומז'אלה, ובשבת תשחק מכבי נגד ראדניצ'קי. ביום ראשון הבא הייתה אמורה מכבי לשחק נגד הבקעה, אך המשחק הוזז, טרם ידוע לאיזה תאריך. היום תשחק הקבוצה נגד מכבי ראשון לציון בליגה, כשארבעת הזרים שישותפו יהיו ריצ'רד הנדריקס, דווין סמית', סופוקליס שחורציאניטיס וקית' לנגפורד.

אמש לנגפורד לא שיחק, אבל נשמע מסופק מהניצחון. "הפעם אני קיבלתי מנוחה, שחקן אחר ינוח בהמשך. למאמן יש את התוכניות שלו, והוא יחליט מי ישחק בכל משחק השבוע", אומר קית' לנגפורד לוואלה! ספורט, "אבל העיקר זה שניצחנו את זאגרב".

הערב תפגוש מכבי את ראשון לציון, ולנגפורד אינו מקל ראש ביריבה. "היא קבוצה טובה מאוד, וזה הולך להיות משחק קשה", אומר הגארד. "ממה שראינו עד כה, היא אחת הקבוצות המרשימות בליגה. נכון שניצחנו אותם בגביע, אבל הם יגיעו במטרה לשחק, ואנחנו מכינים את עצמנו בהתאם".

הגארד אינו מלין על הלו"ז הצפוף של הצהובים והוסיף: "זה חלק מהעבודה, אנחנו צריכים לשחק ולהגיע מוכנים לכל משחק. יש עוד שני משחקים בליגה האדריאטית לפני פנאתינייקוס, ואין שום טעם לדבר או להתלונן המשחקים שיש. אנחנו מקצוענים".

מכבי ת”א נקמה בק.ק זאגרב עם 68:88 בליגה האדריאטית

בלאט מרוצה מחזרתו של שון ג'יימס: "אפשר לבנות עליו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully