וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיויד בלאט: "עכשיו זה לא הזמן להרפות"

10.3.2012 / 20:49

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהניצחון על ק.ק זאגרב באדריאטית ומחזרתו של ג'יימס: "אפשר לבנות עליו". מאלט: "נשארתי חיובי"

אימון קליעות, זה מה שקיבלה הערב (שבת) מכבי תל אביב במשחקה מול ק.ק זאגרב במסגרת הליגה האדריאטית. הצהובים דרסו את הקרואטים 68:88 במשחק שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה בהרבה, תוך שהם קולעים 14 מ-34 מחוץ לקשת. תצוגת קליעות שכזו מול פנאתינייקוס לבטח תסייע לצהובים במאבק עם אלופת אירופה בעוד עשרה ימים. "המשחק נתן לנו זמן לחדד דברים ולבדוק שהתשוקה והפוקוס לא נפגעים", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיויד בלאט בסיו. "צריך לדעת מתי ללחוץ ומתי להרפות ועכשיו זה לא הזמן להרפות".

על השבוע העמוס הצפוי לקבוצה, אמר בלאט: "השבוע הוא שבוע קשה מאוד, יש לנו חמישה משחקים בשבעה ימים וחצי ולאחר מכן יש גם את הסדרה מול פנאתינייקוס. לכן הייתה פה היום רוטציה רחבה. הנדריקס לא שיחק, לנגפורד לא שיחק. לפעמים זה פוגע בשטף המשחק, אבל מתי שהיינו טובים היינו טובים מאוד והשגנו מה שרצינו". על שון ג'יימס, שחזר לאימונים, ומאלט, שהצטיין עם 15 נקודות אמר המאמן: "דמונד מאלט היה טוב מאוד היום. אני מרוצה מאוד מזה ששון ג'יימס חזר למגרש. הוא לא בשיא הכושר, אבל הוא עלה ושיחק וזה אומר שאפשר לבנות עליו כבר בעתיד הקרוב".

דמונד מאלט, שהיה אחד השחקנים הטובים ביותר של הצהובים הערב הוסיף: "אני בטוח בעצמי כשחקן. איבדתי את הביטחון שלי לפני כמה משחקים, אבל נשארתי חיובי ואני שמח שחזרתי לעצמי". על סדרת ההצלבה שמחכה לצהובים ביורוליג אמר הרכז: "אני מחכה למשחקים מול פנאתינייקוס. היא קבוצה טובה, אבל גם אנחנו. אנו עובדים קשה כל יום ומקווים שנוכל לעלות לפיינל פור".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully