וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: מכבי ת"א ניצחה את ק.ק זאגרב 68:88

מכבי ת"א נקמה בק.ק זאגרב עם 68:88 בליגה האדריאטית, כשהיא צולפת 14 פעמים מחוץ לקשת. בלו הצטיין עם 19

בדרך כלל, כשקבוצה פוגשת יריבה שניצחה אותה בתחילת העונה, מחפשת המפסידה את הנקמה. הערב (שבת) פגשה מכבי תל אביב את ק.ק זאגרב שהנחילה לה את ההפסד היחידי שלה העונה בליגה האדריאטית, והצהובים הגיבו עם 68:88 ענק, והעלו את מאזנם ל-1:21. אלא שעם כל הכבוד לקרואטים, הרי שהראש של קבוצתו של דיויד בלאט הוא ללא ספק בפנאתינייקוס, אותה תפגוש מכבי בעוד עשרה ימים, במסגרת ההצלבה של היורוליג. אם לשפוט לפי המשחק הערב, הרי שנראה שהצהובים בהחלט נכנסים לקצב, לפחות מחוץ לקשת, ממנו צלפו הערב לא פחות מ-14 שלשות מוצלחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מטווח נהדר. בלו עם שחורציאניטיס/מערכת וואלה, צילום מסך

במשחק האחרון של הצהובים בליגת העל, קיבל בלאט הופעה מצויינת מדווין סמית', והערב הגיע תורו של דייויד בלו לאותת שהוא מוכן לשלבים המכריעים של העונה. הפורוורד של מכבי להט עם 4 מ-4 לשלוש בדרך ל-19 נקודות במשחק. בלו קיבל סיוע מדמונד מאלט וריצ'רד הנדריקס עם עוד משחק נהדר, כשסופוקליס שחורציאניטיס החליף תפקידים עם יוגב אוחיון, החל לחלק מסירות וסיים עם 7 אסיסטים. זאגרב עצמה עשתה את המיטב כדי להישאר בעניינים אבל לא ממש הצליחה לתת פייט, ותיאלץ לחפש את הניצחון שלה מול יריבות אחרות, שברמה שלה.

בשונה ממרבית המשחקים שלהם באדריאטית, בהם נותנים הצהובים ליריבתם להיכנס למשחק, הפעם מכבי פתחה חזק, ובעזרת יכולת נהדרת של הנדריקס טסה ליתרון 10. בלו נכנס לעניינים במהלך הרבע השני והימם את ההיכל עם שלוש שלושות רצופות שסימנו את הבריחה של מכבי, שטסה עד יתרון 24, כשהקרואטים מצליחים רק לצמק ל-48:30 במחצית. המטווח הצהוב נמשך גם ברבע השלישי, כשגם מאלט ופניני מצטרפים לחגיגה, ואפילו שון ג'יימס, שחזר אחרי פציעה ארוכה זכה להתעמר ביריבה כשמכבי עלתה ל-30 הפרש. עד לסיום המשיכו שתי הקבוצות לירות מבחוץ, כשהאורחים מצליחים לתפור כמה שלשות רצופות וירדו בהפסד 20 הפרש בלבד.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, דווין סמית', דמונד מאלט, ליאור אליהו וריצ'רד הנדריקס. זאגרב העלתה את דאמיר מולאומרוביץ', אנטה מאסיץ', מיראלם חלילוביץ', קרונובלס סימון ודאמיר מרקוטה. הקרואטים לא נבהלו מההגנה הצהובה בפתיחה ועלו ליתרון, אבל מנגד לא הצליחו לעצור את ריצ'רד הנדריקס שחגג בצבע עם שש נקודות מהירות, ושלשה של מאלט העלתה את המארחים ל-7:12. האורחים לא מצאו את הטבעת, ומנגד דאנק של אוחיון ושלשה של סמית' קבעו יתרון 10. סמית' המשיך את היכולת הטובה מהמשחק הקודם, אבל מי שהחל ללהוט היה דיויד בלו שנכנס וצלף שלוש שלושות רצופות שסייעו לצהובים לרדת ביתרון מבטיח בסיום הרבע הראשון, 15:31.

שייר ופפאלוקאוס המשיכו את הקצב של מכבי ברבע השני, והקבוצה עלתה ליתרון 20 הפרש. דיויד בלט שלח את שון ג'יימס אל הפרקט לאחר שבועות ארוכים בהם היה הסנטר פצוע, והקהל ביד אליהו הגיב בהתלהבות, ודקה מאוחר יותר כבר מצא ג'יימס את נקודות הבכורה שלו כשהעלה ל-19:44. שלשות של מולמרוביץ' ומורוביץ' צימקו את הפער הצהוב, ל-18 בלבד, ואל המחצית ירדה מכבי תל אביב ביתרון 30:48 אחרי החטאת דאנק של סמית'.

דווין סמית', יוגב אוחיון ודמונד מאלט צלפו שלוש שלשות בפתיחת הרבע השלישי, כדי להעלות את הצהובים ל-36:61. הקרואטים התקשו באותן דקות לחבר שני מהלכים טובים יחדיו, ומנגד שחקניה של מכבי רשמו דאנקים נהדרים ועלו ל-30 הפרש. שון ג'יימס המשיך להשיל את החלודה מכתפיו כשמצא נקודות קלות בצבע. זאגרב המשיכה לחפש את התשובה שלה מחוץ לקשת, ומצאה סוף סוף שלשה נדירה ממאסיץ' שעמד פנוי, אבל גיא פניני מיד השיב באחת משלו מן העבר השני, ומכבי ירדה ביתרון עצום אל הרבע האחרון, 45:73.

אוזבולט, מרקוטה ומאסיץ' צלפו מחוץ לקשת בפתיחת הרבע הרביעי והורידו את ההפרש הצהוב ל-75:54. שתי הקבוצות נטשו בשלב הזה את המשחק עצמו והחלו לזרוק אך ורק משלוש, כשמאלט צולף עבור הצהובים, ואוזבולט ומרקוטה מחזירים שוב ומורידים ל-17 בלבד. בורשטיין המשיך את קו הזריקות מבחוץ עם שלשה מוצלחת בשבילו, ואת החותם נתן מי אם לא, דיויד בלו, שקלע בצבע וחתם את המשחק עם שלשה נהדרת בדרך לניצחון קליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 19 (4 מ-4 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, דמונד מאלט (3 מ-9 לשלוש) ודווין סמית' (3 מ-4 לשלוש) 15 נקודות כל אחד, ריצ'רד הנדריקס וליאור אליהו 6 נקודות כל אחד, גיא פניני, ג'ון שייר ויוגב אוחיון 5 נקודות כל אחד, טל בורשטיין 3, סופוקליס שחורציאניטיס 2, 7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

קלעו לק.ק. זאגרב: אנטה מאסיץ (3 מ-5 לשלוש ו-5 ריבאונדים) ודמיר מארקוטה (6 ריבאונדים) 12 נקודות כל אחד, דמיר מולמורביץ' 11, קרונסלב סימון 8, סאסו אוזבולט 7, ורדן מורוביץ' 5 ו-6 אסיסטים, דומיניק מאברה 4, דמיר ראנצ'יץ' 3, מיראלם חלילוביץ', פטאר באביץ' ורוברט ריקיץ' 2 נקודות כל אחד.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully