וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "מהיום הראשון האמנתי שאפשר להישאר בליגה"

10.3.2012 / 23:46

מאמן הפועל ראשל"צ חגג את הניצחון על אשדוד: "יש כאן שחקנים עם אופי". מזרחי: "אם נשחק כמו היום, אין לנו סיכוי"

בזמן שהפועל באר שבע הובסה בידי בני יהודה, והפועל פתח תקוה הפסידה לבני סכנין, זכתה הערב (שבת) הפועל ראשון לציון בניצחון חשוב במיוחד, כשגברה 1:2 על מ.ס אשדוד והתקרבה שוב אל הקו האדום. "מהיום הראשון שלי כאן, האמנתי שאפשר להישאר בליגה", אמר בסיום מאמן הפועל ראשון לציון, אייל לחמן. "חשוב שנמשיך עם היכולת הזאת בהגנה כי ספגנו רק שער אחד בשלושה משחקים". על השוער שלו, שנתן הופעה טובה היום אמר המאמן: "אבירן דלל בחור מוכשר שהחליף את אוהד כהן שהוא אחד מהשוערים הטובים בליגה והוא עושה עבודה מצויינת. יש כאן שחקנים עם המון אופי ומגיע לשחקנים כל הכבוד".

באשדוד מנגד מאוכזבים במיוחד לאחר שהקבוצה ממשיכה לאכזב ולאבד גובה מצמרת הטבלה. מאמן מ.ס.אשדוד, יוסי מזרחי אמר לאחר ההפסד: "פתחנו את המשחק בצורה טובה והגענו למספר הזדמנויות. עשינו טעות חמורה בהגנה שגרמה לשער. במחצית השנייה כולם ירדו אחורה וזו התוצאה". על העובדה שקבוצתו שוב איבדה נקודות אמר המאמן: "הנקודות חשובות לנו, אבל אם נשחק כמו היום - אין לנו סיכוי לנצח".

שי הולצמן, עוזר המאמן של אשדוד התייחס ללילה שקדם למשחק, אז הופצץ אזור אשדוד. "שוחחתי עם שחקנים לפני המשחק וחלקם לא ישן בלילה, בשל המצב בדרום", אמר הולצמן. "זה בהחלט מצב לא נעים וניסינו יחד עם הפועל באר שבע לדחות את המשחקים, ללא הצלחה. ראינו מה קרה הערב לשחקני באר שבע שהובסו ולא תיפקדו, זה בהחלט מצב לא נוח ולא נעים".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully