וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשון לציון ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

10.3.2012 / 19:57

אסי בלדוט העלה את הכתומים ליתרון בדקה ה-21 ובישל לקובי מוסא את השני בדקה ה-33. אייל לחמן עם ניצחון שני ברציפות

מי אמר שחילופי מאמנים לא משנים כלום בקבוצות כדורגל? אייל לחמן אמנם לא פתח טוב את הקדנציה הנוכחית שלו בהפועל ראשון לציון, אבל במחזורים האחרונים הכתומים חוזרים לליגה. הערב (שבת), ושבוע בלבד לאחר הניצחון הראשון של לחמן בקנדציה הנוכחית, רשמה הפועל ראשון לציון ניצחון ליגה שני ברציפות, הפעם 1:2 מרשים במיוחד על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל. אסי בלדוט כבש בדקה ה-21 ובישל את השני לקובי מוסא כעבור 12 דקות, בדקה ה-90 כבש רוג'רס קולה שער מצמק, שלא שינה במאום את השורה התחתונה. ראשון שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-27 נקודות והיא חוזרת בגדול למאבקי התחתית. אגב, לראשון זוהי פעם שנייה בלבד העונה שהיא מצליחה לחבר שני ניצחונות ברציפות, כשהפעם הקודמת הייתה במחזור הראשון והשני.

מנגד, מה אפשר לומר על מ.ס. אשדוד? עצוב לראות שהקבוצה שנחשבה ללהיט הליגה בתחילת העונה ואפילו אירחה את עירוני קרית שמונה למה שנקרא באותה התקופה "משחק העונה", נראית כל כך רע. אשדוד סגרה הערב משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני ברציפות, כשלמעשה המשחק האחרון בו היא לא הפסידה היה כשסיימה ב-1:1 מאכזב במיוחד בבית מול הפועל פתח תקוה. בסך הכל, צברה הקבוצה המידרדרת של יוסי מזרחי נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים. מזלה שהיא פתחה את העונה כל כך טוב, אחרת לכו תדעו, אולי היא אפילו הייתה מסתבכת במאבקי הישרדות.

אשדוד מדורגת במקום השלישי ושם יודעים שהמקום השני קרוב במידה שהפועל תל אביב תספוג עונש של הורדת נקודות. אירופה כבר נמצאת מעבר לפינה, אבל שחקניו של יוסי מזרחי השיגו נקודה בודדת בשלושת משחקי הליגה האחרונים וכדי לא להיות מופתעים, הם יהיו חייבים לשפר היום את הופעתם.

ראשון לציון עלתה ליתרון בדקה ה-21 בזכות כדור חופשי נהדר של אסי בלדוט המצוין. בדקה ה-33 כבשה ראשון את השני לאחר שבישול של בלדוט תוך כדי נפילה מצא את קובי מוסא, שבעט פנימה את ה-0:2. אשדוד הצליחה לחזור מעט לעניינים בדקה ה-90 כשהגבהה של רביבו מצאה את פטי, שנגח פעם אחת, קולה המשיך עם בעיטה פנימה וקבע 1:2. אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, אסי בלדוט, דיוויד גומז, משה בן לולו (הילאל מוסא, 76).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון (גדי קינדה, 70), אפה אמברוז, תמיר כחלון (ניב זריהן, 60), דוד רביבו, עידן שריקי (אמיר בן שמעון, 70), רוג'רס קולה.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully