וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון גברה על ליל 1:2

שחקניו של גארד התאוששו מהמפלה בליגת האלופות עם ניצחון על הדאבליסטית. 90 דקות לבן בסט בהפסד ברסט 2:0 לבורדו

שתי הטוענות לכתר בצרפת, פריס סן ז'רמן ומונפלייה, תשחקנה רק מחר (ראשון) וכך התפנתה השבת לטובת המאבקים על הכרטיסים לאירופה ומלחמות הקיום בתחתית. ברסט, עם עדן בן בסט שהשלים 90 דקות, הפסידה 2:0 בביתה לבורדו ונותרה קרובה מאוד לקו האדום. סנט אטיין תפסה את המקום הרביעי בעזרת ניצחון 1:2 במשחק חם בוולנסיין, כשאחת המתחרות שלה, טולוז, הסתפקה ב-1:1 מול לוריין. סושו ניצחה 2:3 בחוץ את אוויאן, ובכך שלחה את אוקזר של בן שהר (מחר מול ראן) למקום האחרון. במשחק שנעל את הערב גברה ליון השוקעת 1:2 על הדאבליסטית, ליל.

ברסט - בורדו 2:0

עדן בן בסט (90 דקות) פתח בהרכבה של קבוצת ההגנה הטובה בליגה, שגילתה כמה קשים החיים ללא ג'ונתן זבינה. הבלם הוותיק ריצה עונש הרחקה, ובלעדיו ברסט כשלה במגרשה הביתי בסך הכל בפעם השנייה העונה. בורדו ניצלה את חסרונו של העוגן ההגנתי של ברסט, שלטה במגרש והשיגה יתרון מוצדק משער של יוהאן גופראן בדקה ה-35. התקפת המארחים הייתה אנמית למדי, ובדקה ה-47 ראתה את גופראן עובר לתפקיד המבשל ומסדר שער לצ'כי ירוסלב פלאשיל. בורדו חוזרת לנצח אחרי שני הפסדים, ברסט רק שלוש נקודות מעל הקו האדום.

ולנסיין - סנט אטיין 2:1

הירוקים השיגו ניצחון ראשון אי פעם בוולנסיין במסגרת הליגה הבכירה ותפסו את המקום הרביעי, בתום משחק בו הכדורגל היה שולי למדי. כבר אחרי ארבע דקות הורחק קרלוס סאנצ'ס הקולומביאני משורות ולנסיין, לאחר שפגע בגסות בפביאן למואן למוד הפציעות ורשם את ההרחקה המהירה העונה בליג 1. למואן עצמו, שכבר איבד כליה בגלל פציעה לפני כשנה וחצי, הוחלף מיד וצפוי להיעדר מספר חודשים. ז'אן פסקל מיניו איזן את מספר השחקנים עם אדום לסנט אטיין בדקה ה-33, כשהיה האחרון בדרך לשער והכשיל את פואד קאדיר. הדרמה החלה בדקה ה-69, כשוונסן אבובקאר העלה את ולנסיין ליתרון, אבל אלבין אבונדו בישל את השוויון לפייר אובמיאנג בדקה ה-73 וארבע דקות לאחר מכן בקארי סאקו השלים מהפך. סנט אטיין על הגל, שבוע לפני הדרבי מול ליון.

ליון - ליל 1:2

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות בידי אפואל ניקוסיה, ליון מנסה להציל את העונה בליגה. הערב השיגה קבוצת הפאר ניצחון חשוב במיוחד על הדאבליסטית, ובכך התקרבה מהמקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות לארבע נקודות בלבד. מנגד, ליל, שכבר לא ניצחה שלושה משחקים ברציפות, ככל הנראה יוצאת באופן סופי מתמונת האליפות. ליון עלתה ליתרון מראשו של אלכסנדר לקאזט המצוין בדקה ה-12, ליסנדרו לופס הכפיל עם בעיטה נפלאה לחיבורים בדקה ה-39, ואילו האורחת רק הצליחה למצוא את השער המצמק, מראשו של אורליאן שג'ו בדקה ה-45.

משחקים נוספים:

טולוז - לוריין 1:1
לטולוז: לוקאס מארקה (51, עצמי). ללוריין: אינוסנט אמגהרה (61)

אוויאן - סושו 3:2
לאוויאן: סדריק מונגונגו (25 בפנדל), סדריק קמבון (71). לסושו: אדוארד בוטאן (30 ו-66), ונסן נוגיירה (44)

ניס - נאנסי 1:1
לניס: פרנק ג'ה ג'ג'ה (36). לנאנסי: דניאל ניקולאי (12)

המשבר נמשך: מארסיי הפסידה בפעם הרביעית ברציפות

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully