וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד רביעי ברציפות למארסיי

הקבוצה של דשאן בכושר מחריד לקראת הגומלין מול אינטר, כשהפעם הפסידה 1:0 לאז'קסיו משער דרמטי בדקה ה-89

רגע לפני משחק הגומלין מול אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות, מארסיי ניסתה להתאושש מרצף של שלושה הפסדים כשהתארחה הערב (שישי) בקורסיקה אצל אז'קסיו מהתחתית. אלא שגם פתיחת המחזור ה-27 בליגה הצרפתית לא האירה פנים לתכולים מהדרום, ששוב לא הצליחו לכבוש ונענשו עם שער דרמטי והפסד 1:0. ארבעה הפסדים רצופים וארבעה משחקים בהם מארסיי לא כבשה. דידייה דשאן בלחץ.

מארסיי לא ניצחה את יריבתה באי מאז אוגוסט 2003, אבל גילתה עדיפות בדקות הפתיחה והפכה את ממו אוצ'ואה מאז'קסיו לשוער הראשון בליג 1 שמגיע העונה ל-100 עצירות. המארחים נכנסו בהדרגה למשחק וסיכנו פעמיים את השער של סטיב מנדאנדה, שהצליח בקושי רב להוריד את קבוצתו ללא ספיגה להפסקה.

לואיק רמי חזר אחרי היעדרות בת שלושה שבועות ונכנס במחצית השנייה במקום מורגן אמלפיטאנו, אבל גם הוא לא עזר למארסיי להתרומם. אז'קסיו הסתגרה ב-10 הדקות האחרונות ונתנה לאורחים לשלוט בכדור, אך כמו בכל המשחקים האחרונים מארסיי עשתה זאת בצורה חסרת תועלת וסגרה משחק רביעי ברציפות ללא שער זכות, כשג'ורדן איוו נעצר אצל אוצ'ואה המצוין בדקה ה-85. העונש הגיע מן העבר השני, כשבדקה ה-89 המחליף בנג'מין אנדרה המשיך מסירה של ז'והאן קבאלי פנימה והימם את האורחים. ניצחון מדהים לאז'קסיו, שנמלטת מהקו האדום וקופצת זמנית למקום ה-13. מארסיי בצרות.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully