וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אני עומד לחתום על חוזה חדש עם ריאל"

מנג'ר הבלאנקוס ניסה לשים קץ לשמועות על עזיבתו ואמר שגם גווארדיולה מתלונן על השיפוט. פפ השיב: "לא יורד לרמה שלו"

אף על פי כן ולמרות הכל. אחרי שבתקופה האחרונה ולמעשה מהרגע שכף רגלו דרכה במדריד בתחילת העונה שעברה, שודך המנג'ר הפורטוגלי של ריאל מדריד ז'וזה מוריניו לאינספור קבוצות שונות ברחבי היבשת, כעת הוא הצהיר באופן גלוי על רצונו ותוכניותיו להישאר בבירת ספרד גם בסיום העונה הנוכחית.

"אני עומד לחתום על חוזה חדש עם ריאל מדריד", הפציץ המיוחד בראיון ל'דיילי מייל' האנגלי, "אני רוצה שיהיה לי מקום בהיסטוריה של המועדון. ריאל מדריד ואני חולקים פרויקט משותף ואנחנו מתכוונים להמשיך אותו. עבור מנג'ר כמוני, זו חוויה נפלאה ובלתי נשכחת להיות חלק מהקבוצה הזו. ריאל היא אחת הקבוצות הגדולות בעולם ואני שמח כאן. אני חש שסומכים עליי ושיש לי תמיכה מלאה מהמנהלים שלי ומאוהדי הקבוצה. אני רואה את עצמי משיג עוד דברים בעתיד עם ריאל מדריד".

אלו לא היו הדברים המעניינים היחידים שמוריניו, שמתכונן עם הבלאנקוס למשחק החוץ הקשה הערב (שבת, 23:00, ספורט 5) מול בטיס, אמר בסוף השבוע. מבלי להזכיר שמות, מוריניו שלח אמש חץ לכיוונו של מאמן היריבה הגדולה ברצלונה, פפ גווארדיולה ואמר: "כולם אותו דבר, מתלוננים על השופטים. יש כאלה שמנסים להראות אחרת, אבל בסוף כולם אותו דבר".

גווארדיולה שמע, הבין שהכוונה היא אליו והתפנה לירות בחזרה: "אני מבין שההצהרות האלה כוונו אליי, זה היה רמז עבה, אז בפעם הבאה שפשוט יגיד את השם שלי. הדבר היחידי בו אני דומה למוריניו הוא הרצון של שנינו לנצח, אבל הדרך שלנו מאוד שונה. כשאנחנו ניצחנו, עשינו זאת כי היינו יותר טובים משאר הקבוצות". לסיום, גווארדיולה חתם את דבריו במכה מתחת לחגורה: "אף פעם לא רציתי לרדת לרמה של מוריניו. אני לא רוצה שאנשים יצטרכו להתבייש במעשים שלי במסיבות העיתונאים". מוריניו נגד גווארדיולה, הקרב במשקל כבד נמשך עוד סיבוב והסיום נראה רחוק.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully