וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ז'וזה מוריניו, בעל המאה

המאמן יסגור 100 משחקים בריאל מדריד, עם המאזן הטוב בהיסטוריה וייצא למשחק חוץ קשה מול בטיס (ש', 23:00, ספ'5)

בין החלק הראשון לשני של רגעי ההכרעה בשמינית גמר ליגת האלופות, תתפנה ה'לה ליגה' הספרדית בסוף השבוע למחזור ה-26, שמסמל גם את סיום השליש השני של העונה והכניסה לישורת האחרונה. ריאל מדריד תנסה להגדיל את הפער בצמרת כשתצא לאחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר בליגה, בסביליה מול בטיס. מלאגה תארח את לבנטה לקרב צמרת מפתיע, סביליה שעוד לא אמרה נואש יוצאת לחיחון ובתחתית, סוסיאדד מול סראגוסה. שאר המחזור יושלם בימים ראשון ושני.

* ראסינג סנטאנדר מינתה היום (שישי) את אלברו סרברה למאמנה השלישי העונה. סרברה בן ה-46, שחקן נבחרת ספרד לשעבר, השתחרר מחוזהו ברקראטיבו מהליגה השנייה על מנת לקבל את התפקיד, כאשר משחק הבכורה שלו ביום ראשון יהיה מול ברצלונה, לא פחות ולא יותר.

בטיס - ריאל מדריד (23:00, ספורט 5 ו-HD)

אחרי שראו את ברצלונה וליאונל מסי מחוררים את הרשת של לברקוזן במהלך השבוע, נזכרו בריאל שהם לא עומדים לקבל שום הנחות בדרך לזכייה באליפות או בליגת האלופות. בינתיים, לפחות בליגה, הכל בידיים שלהם וכעת, רגע לפני הגומלין מול צסק"א בצ'מפיונס, מצפה להם עוד משחק לא פשוט בכלל מול בטיס, שאולי לא חווה עונה גדולה, אבל בבית היא תמיד מסוכנת מאוד.

רצף ניצחונות הליגה של ריאל כבר עומד על עשרה, בעוד שיריבתה הפסידה בלבנטה במחזור האחרון, אבל במדריד יודעים היטב שכדאי להם להיזהר. בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות, שהתקיימו בברנבאו, התוצאה אומנם עמדה על 2:10 לבלאנקוס, אבל ריאל היסטורית מתקשה במשחקי החוץ מול בטיס וניצחה שם רק פעם אחת בשלושת הביקורים האחרונים. אגב, הביקור (והניצחון) האחרון היה בספטמבר 2008 והסתיים עם שער ניצחון של רוד ואן ניסטלרוי בדקה ה-91, במשחק בו הורחק מרסלו, שהוא אחד מארבעה שחקנים בלבד ששיחקו עם ריאל אז ועדיין נמצאים בסגל הקבוצה.

עבור ז'וזה מוריניו מדובר במשחק ה-100 כמאמן ריאל מדריד והוא מחזיק בממוצע מדהים של 76.7 אחוזי ניצחונות עד כה, טוב יותר אפילו מזה של פפ גווארדיולה בברצלונה ב-100 המשחקים הראשונים שלו ולמעשה, הטוב בתולדות הכדורגל הספרדי ב-100 משחקי בכורה על הקווים. מי שפחות מרוצה הוא כריסטיאנו רונאלדו, שבעיה מכנית השביתה את הלמבורגיני החדשה שקיבל ליומולדת. מגן בטיס, אנטוניו אמייה, ינסה להשבית גם את כריסטיאנו עצמו מהבקעות מחר: "מעט מאוד קבוצות יכולות לעצור אותם, הם ליגה אחרת, אבל אנחנו לא מפחדים. באצטדיון שלנו, עם הקהל שלנו, ניתן להם פייט", אמר המגן.

משחקים נוספים

סוסיאדד - סראגוסה 0:3
כבשו לסוסיאדד: אימנול אגירצ'ה (18, 40), קרלוס ולה (22)

מלאגה - לבנטה 0:1
למלאגה: רונדון (51)

ספורטינג חיחון - סביליה 0:1
לחיחון: אנדרה קסטרו (32)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully