וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "מבקש מהאוהדים לא להלחיץ את טבס"

חלוץ מנצ'סטר סיטי מחכה לשובו של חברו לסגל: "כל אחד יכול לטעות. אם האוהדים ישרקו נגדו, זה יזיק לכל הקבוצה"

לאחר ההפסד המפתיע לספורטינג ליסבון במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר הליגה האירופית, מנצ'סטר סיטי חוזרת להתרכז בליגה וגם בסיפור חזרתו לסגל של קרלוס טבס. הארגנטינאי, שכבר חזר לשחק וגם להבקיע בקבוצת המילואים, עשוי לשוב בקרוב גם לקבוצה הבוגרת, שם החברים כבר מצפים לו בכליון עיניים, אם כי מביעים דאגה מתגובות הקהל.

רוברטו מאנצ'יני עדיין לא אמר האם טבס ייכלל בסגל לקראת המשחק ביום ראשון מול סוונסי, אבל חברו מריו באלוטלי - כדורגלן בעייתי בפני עצמו - כבר מבקש מהאוהדים לקבל את החלוץ הסורר בסבר פנים יפות. "אני חושב שהאווירה צריכה להיות כמו שהייתה בעבר", אמר באלוטלי ל-BBC. "אם האוהדים ישרקו בוז, יקראו נגדו ויפעילו עליו לחץ, זה יזיק לכל הקבוצה. כל אחד יכול לטעות, עדיף שלא יעשו זאת. קרלוס הוא חלק מהקבוצה ואנחנו אוהבים אותו".

הסיטיזנס יצאו למשחק החוץ מול היריבה הוולשית ללא הקפטן הפצוע וינסנט קומפני, שנצטווה לנוח לפחות 10 ימים. למאנצ'יני לא חסרות סיבות לדאגה. "סוונסי קבוצת פנטסטית בבית", אמר המאמן האיטלקי. "אני חושב שמעתה כל משחק יהיה בעייתי מבחינתנו, כי כל קבוצה נלחמת על משהו - בישארות, כרטיס לאירופה או אפילו על התואר. בכל משחק נעמוד בפני קשיים מסוימים, אבל אנחנו חייבים להתגבר עליהם עד הסוף".

שבת באנגליה: טוטנהאם אצל אברטון, ליברפול בסנדרלנד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully