וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי חוזרת לחיים

די מתאו עדיין מושלם אחרי שדרוגבה כבש בניצחון 0:1 על סטוק. הפסדים לליברפול (1:0 לסנדרלנד) וטוטנהאם (1:0 לאברטון)

המחזור ה-28 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם שני משחקים גדולים, שסיפקו חדשות טובות לקבוצה גדולה אחת ורעות לשניה. צ'לסי, שהפסידה במשחקיה האחרונים בפרמיירליג ובליגת האלופות, הצליחה להתאושש עם ניצחון 0:1 על סטוק סיטי, שקירב אותה מחדש למאבק על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה.

ליברפול לעומתה, מתרחקת מעונה אירופית בשנה הבאה אחרי שהפסידה 1:0 לסנדרלנד, ונותרה במקום השביעי והרחק מהשישייה המובילה. במשחק המאוחר של שבת נחלה טוטנהאם הדועכת הפסד ליגה שלישי ברציפות, כשנכנעה לאברטון בתוצאה הנפוצה של היום: 1:0.

צ'לסי - סטוק סיטי 0:1

אחרי שהמאמן הזמני של צ'לסי רוברטו די מתאו עבר את טבילת האש שלו בהצלחה בגביע האנגלי, הוא הצליח להשיג ניצחון גם במשחק הפרמיירליג הראשון שלו. בזכות הניצחון הזה, צ'לסי הצליחה להשתוות בנקודות לרביעית ארסנל, שתארח ביום שני את ניוקאסל. לעומת צ'לסי, סטוק סיטי נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, מה גם שזה היה ההפסד השמיני שלה ברציפות בלונדון.

מי שכבש את השער היחיד במשחק היה דידייה דרוגבה, שבדקה ה-68 נהנה מכדור עומק של חואן מאטה לרחבה, והפציץ מקרוב פנימה. צ'לסי שמרה על השער שלה בדרך לניצחון חשוב, שהגיע אחרי ההפסד 1:0 לווסט ברומיץ' במחזור הקודם וההפסד 3:1 לנאפולי בליגת האלופות.

סנדרלנד - ליברפול 0:1

ליברפול לא נוהגת להפסיד לסנדרלנד וזו היתה בסך הכל הפעם השניה מאז 2002 שזה קורה. מצד שני, למייטי רדז בדרך כלל יש זכרונות רעים מהפסדים כאלה. הזכרון הנוכחי יחזור להם כנראה בסוף העונה, כשירגישו את הנקודות שהפסידו במשחק חשוב מאוד על מקום באירופה בעונה הבאה. בסופו של דבר, ליברפול נותרה במקום השביעי והיא הולכת ומתרחקת מהשישייה המובילה.

סטיבן ג'רארד חזר מפציעה לסגל של ליברפול ונכנכס כמחליף בדקה ה-69, אבל גם זה לא עזר לקבוצה מהמרסיסייד, שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. את השער היחיד במשחק כבש ניקלאס בנדטנר, שהגיע למצב בעיטה בזווית נוחה מאוד ברחבה והפציץ ברגל שמאל פנימה. סנדרלנד טיפסה בזכות הניצחון למקום השמיני וצימקה את הפער מליברפול לשתי נקודות בלבד.

אברטון - טוטנהאם 0:1

איזו תקופה רעה עוברת על התרנגולים. אחרי שכבר החלו לחלום על עקיפה בסיבוב ואליפות מפתיעה, תבוסה בדרבי מול ארסנל והפסד ביתי מתסכל למנצ'סטר יונייטד, הורידו את הארי רדנאפ ושחקניו לקרקע ושלחו אותם להילחם על המקום השלישי. טוטנהאם אף לא הרשימה באמצע השבוע, אבל גברה על סטיבנג' ועלתה לרבע גמר הגביע, אך הערב היא שבה לטעום את טעמו של ההפסד, וניצחון של ארסנל על ניוקאסל ביום שני יצמק את הפער של התותחנים מהמקום השלישי לנקודה אחת בלבד.

הטופיז המשתפרים חיפשו נקמה מסוימת על ההפסד 2:0 במשחק פתיחת העונה בווייט הארט ליין, ובהחלט מצאו אותה. השער הבודד הערב הגיע בדקה ה-22, כשמבצע קבוצתי יפהפה הסתיים במסירה של לאון אוסמן לניקיצה ילאביץ', ובנגיעה אחת מקצה הרחבה בעט החלוץ הקרואטי פנימה. התרנגולים לא היו רחוקים ממציאת השוויון, אך סדרת המחצות ויכולת טובה של טים האוורד מנעו מהם את התענוג. לראשונה בעידן הארי רדנאפ, טוטנהאם רושמת הפסד ליגה שלישי ברציפות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

משחקים נוספים

בולטון - ק.פ.ר 1:2
לבולטון: דארן פראטלי (37), איבן קלאסניץ' (86), לק.פ.ר: ג'יבריל סיסה (48)

אסטון וילה - פולהאם 0:1
לאסטון וילה: אנדראס ויימן (90)

וולבס - בלקבורן 2:0
לבלקבורן: דייויד הויילט (43, 69)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully