וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססק פברגאס: "אני נדהם בברצלונה כל פעם מחדש"

הקשר שהגיע מארסנל חשף את סוד ההצלחה: "כולם כאן רעבים לעוד תארים, אי אפשר להאמין. זו הקבוצה הכי טובה שראיתי"

ססק פברגאס לא יכול להיות מאושר יותר. הקשר חזר בקיץ הביתה לברצלונה אחרי שנים בארסנל, ומרגיש כאילו לא עזב מעולם. בראיון ל'גרדיאן' הבריטי סיפר פברגאס על חוויות מעונת הבכורה בבוגרים של ברצלונה וחשף את כל הסודות שהופכים את הקבוצה לטובה בעולם.

"אם תגיע למתחם האימונים ותראה אימון אחד, אתה פשוט לא תאמין", אמר פברגאס לכתב. "זו קבוצת הכדורגלנים הכי טובה שראיתי בחיי, האיכות היא בלתי נתפסת. מעולם לא ראיתי או חוויתי דברים כאלה. כולם כל כך צנועים והאווירה היא הכי טובה שיכולה להיות".

מהו הקסם של הבלאוגרנה? לפברגאס הספיקו כמה שבועות כדי להבין: "הקבוצה הזו זכתה במשהו כמו 15 תארים מ-18 המפעלים בהם השתתפה בשנים האחרונות, וכולם עדיין רעבים לעוד. כל שחקן מודאג כשהקבוצה לא מצליחה, הרעב הזה מסייע לקבוצה להחזיק מעמד בטופ לאורך זמן. אני נדהם פה כל פעם מחדש, אבל זה הדבר שהדהים אותי יותר מכל".

הקשר לא שכח גם את השער שהבקיע בניצחון 1:3 של ברצלונה על ריאל מדריד בקלאסיקו בברנבאו. "זה בהחלט היה רגע מרגש, במיוחד כשהמשפחה והחברים שלי היו ביציע", סיפר פברגאס. "אחרי המשחק טסנו ישירות ליפן כדי לשחק באליפות העולם לקבוצות. זה היה ערב נהדר. אני מרגיש כרגע בשיאי ונהנה מאוד בברצלונה".

בזמן שפברגאס עושה חיל בקטלוניה, קבוצתו לשעבר ארסנל מתקשה לעלות על דרך המלך ותסגור בקרוב עוד עונה נטולת תארים. "ברור שזה כואב, אני רוצה שהחברים שלי והבוס יצליחו", אמר פברגאס. "אני מקווה שהם יסיימו בצורה טובה את העונה, במיוחד בשביל ארסן ונגר לו אני חייב רבות. ראיתי 90 אחוזים מהמשחקים של ארסנל העונה, אני בטוח שוונגר ימצא את הדרך להחזיר את ארסנל לגדולתה".

ספרד מול קטלוניה: איזו נבחרת עדיפה?

הנה דרך מקורית לשכנע את פפ גווארדיולה להישאר

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully