וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי לא צריך לזכות במונדיאל בשביל להיות הגדול מכולם"

בניגוד לרבים בארגנטינה, מאמן הנבחרת סאבלה מסתפק ביכולת של מסי בברצלונה: "צריך להמציא מילים כדי לתאר אותו"

כל עולם הכדורגל הגיב אתמול (חמישי) בסערה לחמישייה המדהימה של ליאונל מסי במדי ברצלונה לרשת באייר לברקוזן בליגת האלופות, אבל נדמה שבארגנטינה חוגגים במיוחד את הפנומנליות של הכוכב המקומי, שממשיך לייצג את הארגנטינאים בצורה הכי מכבדת שניתן לתאר.

מאמן נבחרת ארגנטינה, אלחנדו סאבלה, טוען שצריך להמציא שמות תואר חדשים כדי לתאר את מה שמסי עושה. "הוא לא רק משחק בקבוצה מדהימה", אמר סאבלה, "יש לו כאלו יכולות, שהוא לא צריך אפילו חצי הזדמנות בשביל להבקיע. צריך להמציא מילים חדשות בשביל לתאר אותו".

בניגוד לדעת רבים בארגנטינה, סאבלה לא חושב שמסי חייב להוכיח את עצמו במונדיאל כדי שיקבל רשמית את התואר הכדורגלן הטוב בכל הזמנים. "אני לא חושב שהוא חייב לזכות בגביע העולמי בשביל שיכירו בו כגדול מכולם", אמר סאבלה, "מה שהוא עושה זה דבר נדיר, יחיד במינו. הוא לא צריך שישוו אותו לאחרים. היה את עידן די סטפאנו, היה את עידן פלה ואת עידן מראדונה, ועכשיו זה העידן של מסי. זה השלטון שלו. אני גאה בכך שאני יכול לומר שאימנתי אותו".

עכשיו סאבלה יודע ש"אנחנו חייבים לוודא שגם נבחרת ארגנטינה תוציא ממסי את המיטב. ברצלונה היא קבוצה נדירה, בל אנחנו, כנבחרת לאומית, חייבים לוודא שהוא מקבל מספיק כדורים ושהוא יוצר מספיק אופציות לחברים שלו".

צ'אבי יודע: ”אין בכלל מה להשוות בין מסי לרונאלדו”

גווארדיולה: ”לא נראה עוד שחקן כמו מסי בחיים הללו”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully