וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אין בכלל מה להשוות בין מסי לרונאלדו"

הקץ לויכוחים? אחרי החמישייה, הגאון הספרדי כבר בחר צד: "מסי ייחודי, אין אף אחד כמוהו, הוא עושה הבדל בכל משחק"

עולם הכדורגל מסרב להירגע מההצגה הגדולה של ליאונל מסי, שחורר אמש (רביעי) את הרשת של לברקוזן עם חמישייה היסטורית בשמינית גמר ליגת האלופות, בדרך ל-1:7 ענק (2:10 בסיכום שני המשחקים) והעפלה של אלופת אירופה ברצלונה לשלב רבע הגמר של המפעל.

שחקני ברצלונה בדרך כלל מנסים להימנע מההשוואה שמעסיקה את כל עולם הכדורגל, בין מסי לכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, אלא שאחרי אמש, גם הם לא יכלו להישאר אדישים: "אין בכלל מה להשוות בין מסי לכריסטיאנו", הצהיר הקשר הפנטסטי של הקטאלנים צ'אבי, "מסי הוא ייחודי, אין אף אחד כמוהו".

מסי כבש 53 שערים בשבעת החודשים האחרונים ועם החמישייה מול לברקוזן הגיע ל-12 שערים בליגת האלופות העונה ו-49 בסך הכל, שניים יותר מיוזביו ושווה לאלפרדו די סטפאנו, כוכב אחר של הבלאנקוס. השניים מדורגים יחד במקום השישי בתולדות המפעל, שער פחות מפיליפו אינזאגי ושניים פחות מתיירי הנרי.

צ'אבי המשיך להשתפך על הפרעוש הארגנטינאי: "אף אחד לא עושה את ההבדל בכל כך הרבה משחקים כמוהו. אם הוא לא כובש, הוא תמיד מבשל. זה פשוט פלא". לגבי המשחק עצמו והמשמעות שלו עבור ברצלונה הוסיף צ'אבי: "זו הרגשה טובה לשלוט בכדור. הרבה קבוצות ניצחו אותנו בחודשים האחרונים. אנחנו עושים עונה גדולה, אבל מאבק האליפות לא בשליטתנו, אלא בזו של המוליכה", הוא סיים, תוך שהוא נמנע באלגנטיות מלהזכיר את שמה של ריאל מדריד.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully