וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ההחלטה על הערעור ככל הנראה בראשון

8.3.2012 / 15:32

ביה"ד דחה את החלטתו ובבירה יש חשש שהדיון ייערך לאחר זה של הפועל ת"א. המשטרה: "נגלה אפס סובלנות לקריאות גזעניות"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל היה אמור לסיים היום (חמישי) לדון בערעור של בית"ר ירושלים על העונש שספגה הקבוצה בשבוע שעבר ולפיו היא תארח שלושה משחקים מחוץ לטדי, אך ההחלטה הסופית בנושא נדחתה, ככל הנראה ליום ראשון אם כי ייתכן שתתקבל כבר מחר. הדחייה היא משהו ממנו חששו בקבוצה.

בבית"ר מודאגים מהאפשרות שבבית הדין מעוניינים לדחות את הדיון עד לאחר שהפועל תל אביב תקבל עונש, בעקבות ההתפרעות של אוהדיה בדרבי, ושלאחר מכן העונש של בית"ר יראה קל ולגיטימי. כמו כן, במועדון חוששים שבגלל האופי הסוער של הדיון שהחל אתמול והדין ודברים בין איציק קורנפיין לתובע שלום אבן עזרא, בית הדין לא יקבל את הערעור של הקבוצה או הצעת פשרה כגון סגירת היציע המזרחי בטדי לשלושת המשחקים.

הדיון בערעור החל כבר אתמול ועד מהרה הוא התלהט, כשיו"ר בית"ר איציק קורנפיין אומר בין השאר: "יש ארבע קבוצות במרכז הפועל שסגן יו"ר ההתאחדות משתייך אליהן ומכבי פתח תקוה שכולם יודעים שיו"ר ההתאחדות קשור אליה".

אגב האלימות במגרשים, כתבנו גלעד גרוסמן מוסיף שהדיון שבהערכת מצב שבועית שנערכה הבוקר, הורה מנכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, למפקדי המחוזות להגדיל את היקפי הכוחות במגרשי הכדורגל, ולהעלות את רמת הפיקוד בשטח עד לקיום הערכת מצב נוספת בנושא.

מדוברות המשטרה התייחסו למשחק הטעון בשבת: "המשטרה תקצה כוחות גדולים לשמור על הסדר בתוך ומחוץ למושבה בזמן המשחק בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים. המשטרה לא תאפשר הכנסת מוטות להנפת דגלים, נפצים ואביזרי פירוטכניקה. באיצטדיון מותקנות עשרות מצלמות אבטחה, שיתעדו את תנועת האוהדים. המשטרה הודיעה שתגלה אפס סובלנות כנגד אוהדים שיקראו קריאות גזעניות וקריאות נאצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully