וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "יריבותינו לתחתית קשורות ללוזון וחלובה"

7.3.2012 / 18:10

יו"ר בית"ר היה טעון בדיון על ערעור קבוצתו נגד עונש הרדיוס, תובע ההתאחדות: "תחזור בך!". עוד מקורנפיין: "זה עונש מזעזע"

מי שחשב שכבר ראינו הכל ביחסים בין בית"ר ירושלים להתאחדות לכדורגל ולבית הדין של ההתאחדות, התבדה הערב (רביעי). בית הדין קיים דיון לוהט במיוחד עם המועדון מהבירה, בנוגע לערעור הקבוצה על עונש הרדיוס של שלושה משחקים שהושת עליה בשבוע שעבר. במהלך הדיון החליפו הצדדים מילים קשות במיוחד, כשבין היתר האשים יו"ר בית"ר איציק קורנפיין את ההתאחדות במצב הגזענות בכדורגל וטען לחוסר אובייקטיביות בכל הנוגע לקרבות התחתית. מנגד, תובע ההתאחדות עו"ד שלום אבן עזרא תקף אותו בחזרה וקרא לו "שקרן", כשבנוסף דרש ממנו לחזור בו מדבריו.

בכל מקרה, ההחלטה תתקבל רק מחר. בבית"ר העלו אפשרות שהרדיוס יומר במשחקים עם קהל, כשרק יציע אחד יהיה סגור, כשגם אפשרות דחיית ביצוע העונש לעונה הבאה הועלתה בקרב אנשי הקבוצה מהבירה.

מי שפתח את הדיון היה שלום אבן עזרא, תובע ההתאחדות: "אוזני ההתאחדות כרויות לשמוע את טענות המערערת הטוענת שהוענש לא מידתי. אני מוכן לשמוע על אלטרנטיבה אחרת שבית"ר מציעה".

אלעד אייזנברג, עורך הדין של בית"ר, טען כי "יש שני אירועים. זריקת כוס שפגעה או לא פגעה בקוון ושריפת צעיף של בית"ר ירושלים ולא של מכבי חיפה. השוטרים נכנסו לשם בכוח רב והחלה מהומה. נעצרו שלושה אוהדים וזה לא השפיע על המשחק. לפני יומיים (בדרבי התל אביבי) ראינו שוטרים שלא נכנסים ובמשחק של בית"ר שוטרים נכנסים ומשתמשים באלימות לא קטנה. העונש הוא רדיוס לכל אוהד. יש תביעה שהוגשה נגד שמונה אוהדים".

אייזנברג המשיך וטען: "לצערי הרב העונשים שמוטלים על בית"ר חורגים באופן משמעותי מהעונשים לקבוצות אחרות בגין אותם מעשים. יש אובדן מידתיות מוחלט. דעות קדומות משפיעות וחבל. בית"ר משמשת כעלה תאנה של כולן, בגלל שמענישים אותנו ואת האחרות לא, זה מביא קבוצות אחרות לעשות מה שהן רוצות. הענישה היא לא שיוויונית וזה הביא למה שקרה לפני יומיים".

יו"ר בית"ר איציק קורנפיין טען: "אם ההתאחדות הייתה באה ורואה איך היא מתנהלת, מצב הגזענות והאלימות היה יותר טוב. העונש הוא לא מידתי ולא שיוויוני ואינו ספורטיבי. בישיבת המזכירות אבי לוזון דיבר על כך שאם מדובר באוהד או שניים שנעצרו יש להקל בעונשם של הקבוצות והוא ביקר את מידת העונש. מעבר לכך גם שלום אבן עזרא אמר שהעונש מזעזע".

קורנפיין האשים בעונש גם את ההשפעה של הקבוצות הנאבקות בתחתית ואמר: "יש ארבע קבוצות במרכז הפועל שסגן יו"ר ההתאחדות משתייך אליהן ומכבי פתח תקוה שכולם יודעים שיו"ר ההתאחדות קשור אליה". אבן עזרא ענה לקורנפיין: “תחזור בך ממה שאתה אומר".

אבן עזרא ענה בחריפות: "זה לא נכון, אתה שקרן. אני אמרתי שצריך להחמיר בענישה כי הדברים האלה חוזרים על עצמם הרבה מאוד פעמים ואין לכם פתרונות. במיוחד לאור מה שקרה בבלומפילד יש להחמיר בענישה ולטפל בדברים כמו שצריך".

קורנפיין לאבן עזרא: "אולי תבוא לפוליגרף ותוכיח שאני שקרן ולא אמרת את הדברים. יש פרוטוקול ומספיק אנשים שמעו כאן את הדברים. לא נעמוד יותר ונשתוק בזמן שמפלים אותנו ונותנים לנו עונשים שפוגעים בנו קשות ויגרמו לנו לרדת ליגה".

אבן עזרא: "בגלל העונש תרדו ליגה? כמה משחקים ניצחתם העונה, הבעיה האחרונה שלכם זה העונש, זה רק תירוץ".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully