וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "קורנפיין לא עומד בלחץ? שיפנה את מקומו"

7.3.2012 / 19:42

בהתאחדות הגיבו לטענות של יו”ר בית”ר: ”הוא מאבד את העשתונות ומסית”. איציק לוזון: ”צר לי עליו, הוא מדבר שטויות”

במכבי פתח תקוה ובהתאחדות לכדורגל החליטו הערב (רביעי) לפתוח פה על דבריו של מנכ"ל בית"ר ירושלים איציק קורנפיין בבית הדין. כזכור, קורנפיין טען בין היתר כי העונש שמקבלת בית"ר אינו מידתי, וצוטט באומרו: "יש ארבע קבוצות במרכז הפועל שסגן יו"ר ההתאחדות משתייך אליהן ומכבי פתח תקוה, שכולם יודעים שיו"ר ההתאחדות קשור אליה". תובע ההתאחדות עו"ד אבן עזרא ביקש מקורנפיין לחזור בו, אך זה סירב.

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל הגיב הערב כשאמר: "קורנפיין הוא אדם חוצפן. לא מספיק שאבי לוזון עשה הכל בתחילת העונה כדי להשאיר את הקבוצה הזאת בליגה, הוא עוד מעז לדבר ככה? כדי לו מאוד שיזהר בדבריו, אחרת יחטוף תביעת דיבה".

דוברת ההתאחדות מיכל גרונלנד מסרה לוואלה! ספורט: "הדברים שנאמרו על ידי קורנפיין הם דברים חמורים ביותר שאין להם כל קשר למציאות. איציק קורנפיין מאבד עשתונות ואם הוא לא מסוגל לעמוד בלחצים, שיפנה את מקומו לאדם שיכול לעמוד בלחצים כאלה. בדבריו והתנהגותו, מסית קורנפיין את אוהדי הכדורגל ותורם לאלימות במגרשים. אם מר קורנפיין מתבייש מעצם היותו חבר מזכירות ההתאחדות, שיגיש מכתב התפטרות במהרה ונקבל".

גם במכבי פתח תקוה הגיבו בחריפות לדברים. "אם קבוצות הפועל קשורות לחלובה, אז איך זה ששתיים מהן אמורות לרדת ליגה בתום העונה?", אמר מנכ"ל הקבוצה איציק לוזון, "מה תעשה ההתאחדות אז כדי להשאיר את הקבוצות הללו בליגה? צר לי על אדם כזה, שמדבר שטויות. מי שמנהל את הקבוצה בפועל הם עמוס ואנוכי. אנחנו ורק אנחנו מקבלים את ההחלטות. אם למר קורנפיין יש איזו בעיה איתנו, שיתקשר אליי ויגיד לי מה לא בסדר. הוא מדבר שטויות".

דובר בית"ר אסף שקד הגיב לדברי ההתאחדות: "מוטב כי מיכל גרונלנד וההתאחדות לכדורגל יתעסקו בניהול הכדורגל בישראל, טיפול אמיתי וממוקד במקרי האלימות החמורים שמתרחשים בשנים האחרונות ובשיפור התדמית של הכדורגל הישראלי ולא בשאלה אם קורנפיין יכול לנהל את בית"ר ירושלים או לא. כמו כן, התגובה של ההתאחדות היא הדוגמה הטובה ביותר להסתה שעליה הם מדברים בתגובתם".

מעבר לכך, בבית"ר מנסים להרגיע את האוהדים שבעקבות העונש אותו ספגה הקבוצה והתחושה כי נעשים מאמצים להוריד את המועדון ליגה החליטו לשים בצד את המחלוקות מול איציק קורנפיין והתאחדו עם המועדון במאבק נגד ההתאחדות ומאבקי ההישרדות. בבית"ר אמרו היום כי "ההתאחדות ובתי הדין לא מבינים אפילו מה הם עשו לאוהדים שלנו ובאיזה תחושת קיפוח הם מתהלכים כמו שאוהדים הרגישו בשנות ה-50 וה-60. אנחנו צריכים להרגיע אותם כדי שהמשחק בשבת יעבור בשלום כי יש טירוף לא נורמלי לקראת המשחק והדברים הללו נגד קורנפיין לא עושים להם שום שירות, רק מדליקים עוד יותר את האוהדים ואת התחושה שישנם דברים מכוונים בכדי לפגוע בבית"ר".

כזכור, לאחרונה וביתר שאת בשבוע האחרון חלה הידרדרות משמעותית ביחסים בין שני המועדונים. תחילה, דרשו בבית"ר ירושלים לשלוח שופט בכיר או זר למשחק מול המלאבסים, שמצידם דרשו שופט זר. בבית"ר הגיבו על כך בזעם ולאחר מכן התלוננו בפתח תקוה על אוהדי בית"ר, שניסו לרכוש כרטיסי ילדים.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully