וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבנו שהלוזונים קובעים את הקוונים, לא?"

5.3.2012 / 13:44

בבית"ר ירושלים לא אהבו את דבריו המלגלגים של איציק לוזון: "הם מנסים ללגלג ולהסיט את הדיון ממשהו אמיתי"

העימות בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה לקראת המשחק בשבת לא נפסק. לאחר שהיום (שני) אמר איציק לוזון ל"וואלה! ספורט" בעקבות דרישת בית"ר לשופט בכיר בדמות מאיר לוי או אסף קינן כי "אם היינו מקבלים פנדל ממאיר לוי בדקה ה-93, כשהכדור לא בדרך לשער, אתמול הוא כבר היה יושב ביאח"ה (יחידה ארצית לחקירות הונאה, א"י). אולי הם רוצים לבחור גם קוונים?" הגיב גורם בבית"ר ואמר: "חשבנו שהלוזונים קובעים את הקוונים, לא? הרעש שאנחנו עושים לגיטימי, כל המדינה ראתה איזה עונש הזוי קיבלנו בבית הדין, הורידו לנו שתי נקודות וכמה שלא יגידו, אין אוהד כדורגל אחד בישראל שישאלו אותו אם יש השפעה של אנשים מסויימים על שיבוץ שופטים ודברים שקורים בבית הדין, והוא לא יגיד שכן. אבל הם מנסים ללגלג ולהסיט את הדיון ממשהו אמיתי והכרעות לא ספורטיביות ואנחנו לא נסטה מהקו הזה עד לתום העונה. איציק קורנפיין גם צריך להילחם על השתי נקודות שלקחו לקבוצה ולא לשתוק עד שיחזירו אותן כי כבר כרגע הן מכריעות ובמקום שניה מעל הקו האדום אנחנו מתחתיו".

בית"ר ירושלים נהנתה היום מיום חופש ורק מחר יחזרו השחקנים להתאמן באימון כפול. שחקנים בקבוצה חשים את המתח ומתכוננים למשחק כאל משחק עונה. אחד השחקנים סיפר: "זו באמת אווירה של גמר גביע. אוהדים מכינים הצגה לשם ומבטיחים לנו שייתנו אווירה של טדי במושבה. אוהדים מכל הארץ מתקשרים ואומרים שזה צו 8 בשבילם גם בגלל המצב בתחתית וגם בגלל שזה מכבי פתח תקוה ובאמת נראה שהולכת להיות מלחמת עולם. נקווה רק שהמשחק לא יידרדר לרמה לא ספורטיבית".

בבית"ר מחכים לשמוע ממכבי פתח תקוה באופן סופי לגבי כמות הכרטיסים שתופץ לאוהדיה והמחירים. אם לא יקרה משהו מיוחד. פתח תקוה תפיץ כ-5,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר ליציע המזרחי. האוהדים מכינים תצוגת עידוד למשחק עם לא מעט שלטים כנגד אבי לוזון וההתאחדות לכדורגל, וחוששים כי המאבטחים והמשטרה מוכנים לכך מראש. אחד האוהדים אמר היום: "בושה וחרפה אם לא ייתנו לנו למחות עם שלטים וכל מה שיש לנו לומר. אם יאסרו עלינו למחות בצורה לגיטימית, שלא יתלוננו שאחרי זה נמחה בצורה לא לגיטימית".

איציק לוזון: "על פנדל לטובתנו, מאיר לוי היה נחקר ביאח"ה"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully