וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "דורשים שופט בכיר או זר"

4.3.2012 / 15:03

הקבוצה מהבירה תתארח אצל מכבי פתח תקוה המדורגת מעליה בטבלה. "החששות שלנו מוצדקים. היו שופטים שגמרו אותנו"

בבית"ר ירושלים כבר שכחו ממשחק הניצחון אמש (שבת) על קרית שמונה וכבר מתעסקים במשחק החשוב נגד מכבי פתח תקוה במושבה. במועדון חוששים משיבוץ השופט למשחק הקרוב ובמועדון אמרו היום: "כולם רואים את הבעיות עם השופטים ופרשת הכדור המרכזי. החששות שלנו לא מגיעים משום מקום. אנחנו דורשים שאיגוד השופטים יבין את הסיטואציה וידאג לשבץ שופט בכיר כמו מאיר לוי או אסף קינן כי כבר עברנו שופטים כמו אלי חכמון שגמרו אותנו במשחקים רגישים".

בבית"ר הוסיפו: "כבר הורידו לנו שתי נקודות שהיו אמורות לשים אותנו היום מעל הקו האדום ואנחנו מגישים השבוע ערעור במטרה לשנות את העונש של משחקי רדיוס לאורך כל הפלייאוף שיכול להרוג אותנו. הדרישה שלנו לגיטימית. הדברים צריכים להיות מוכרעים על המגרש ולא על השולחן הירוק ואין שום סיבה שהדרישות האלה לא ייענו. אנחנו לא מחפשים להאשים אף אחד, רק רוצים שהמפגש יהיה ספורטיבי".

בנוגע לאלפי האוהדים של בית"ר שצפויים להגיע בשבת למושבה: מכבי פתח תקוה תקצה בשלב ראשון כ-5,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה ביציע המזרחי וההערכה היא שכל הכמות הזו תירכש. קובי מויאל ייעדר בשבת והמאמן אלי כהן מתלבט אם להרכיב במקומו את דריו פרננדס, או לפתוח בהרכב התקפי יותר עם צחי אליחן או ערן לוי.

שחקנים בבית"ר ירושלים: "בשבוע הבא יש לנו מלחמת עולם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully