וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "בשבוע הבא מלחמת עולם"

4.3.2012 / 7:57

בבית"ר ירושלים חגגו את הניצחון על קרית שמונה ומתכוננים למכבי פ"ת: "אלפי אוהדים ילוו אותנו. זאת ההזדמנות שלנו"

שמחה גדולה נרשמה בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה אמש (שבת) בטדי. ערן לוי, שכבש את השער היחיד במשחק בפנדל בתוספת הזמן, ירד לכיוון חדר ההלבשה ואמר בהתרגשות: "ההרגשה נדירה, תמיד חלמתי על שער ניצחון במדי בית"ר ירושלים. זה לא נעים לשבת על הספסל ואני לא רגיל לזה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה הביאה את שלוש הנקודות. לא נתנו לתחתית לברוח והרבה דברים יהיו תלויים בנו עכשיו. שער ניצחון בטדי לא דומה לשער ניצחון במקום אחר. אני מקדיש אותו לילד יקר בשם תומר פרץ".

לאחר שנרגעו מעט, החלו אנשי בית"ר לנתח את המשחק ולחשוב על ההתמודדות בשבוע הבא נגד מכבי פתח תקוה במושבה. המאמן אלי כהן אמר: "בית"ר מלאה עליות וירידות ואני מקווה שניצור יציבות ונאסוף נקודות וביטחון. ברגע שאתה מנצח משחק כזה, אתה מחזיר את האמונה. אנשים ליגלגו אבל העלמנו את קרית שמונה. חזרנו לשחק חזק וקשוח כמו שצריך לשחק בתחתית. אנחנו עובדים על זה מהיום שהגעתי ורואים את השינוי בצורת המשחק של הקבוצה. רצינו ליצור מצב שיהיה קשה לשחק נגדנו וזה מה שקורה. הגיע לנו לנצח. נתתי לשחקנים נתון שבשני המשחקים האחרונים היריבות עשו כמות כפולה של עבירות ושאם זה לא ישתנה, לא נוכל להיאבק בתחתית. הפעם אני בטוח שהכפלנו את הכמות בלא מעט פרמטרים נוספים".

על העונש שהוטל על הקבוצה הוסיף כהן: "גם היום, כשטדי היה דליל, אפשר היה לראות את החשיבות שלו. אמרתי לשחקנים שהשחקן מספר אחד זה הקהל ואם הם ילחמו, הקהל יהיה איתם והרוח הגבית תהיה שווה הרבה נקודות. אני עומד מאחורי הדברים שאמרתי, המאבק צריך להיות ספורטיבי ולא מוכרע על השולחן הירוק".

סטיבן כהן: "לפני חודש היינו מסיימים משחק כזה בתיקו"

קובי מויאל, שהיה אחד מהמצטיינים, שמר על קור רוח ואמר: "אנחנו צריכים לרדת לקרקע, לא עשינו שום דבר. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיש משפט שאומר 'כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים'. שיחקנו נגד הקבוצה מספר אחת בארץ וסגרנו טוב. שימחנו את האוהדים וזה הכי חשוב כרגע. יהיה לי קשה לא לשחק בשבוע הבא אבל אני סומך על השחקנים ויותר מזה אני סומך על הקהל שלנו שנותן גב, חזר להאמין וידחוף אותנו חזק עד סוף העונה".

סטיבן כהן התעמת בסיום עם אחד מהאוהדים ואנשי בית"ר הפרידו בין הצדדים ושלחו את הקשר לחדר ההלבשה. לאחר מכן אמר כהן: "עשינו שלוש נקודות חשובות מאוד במיוחד כי כל היריבות שלנו בתחתית ניצחו. בשבוע הבא זה משחק העונה שלנו בפתח תקוה. הקהל והשחקנים מעודדים מהניצחון וזה חשוב לביטחון. ההגנה משחקת יותר חזק ואגרסיבית וכולם נלחמים על החיים. לפני שבועיים או חודש היינו מסיימים משחק כזה בתיקו ואפילו מפסידים. בשבוע הבא במושבה תהיה מלחמת עולם, אלפי אוהדים שלנו יגיעו למשחק".

אבי ריקן, שהמשיך כמגן ימני, אמר: "ידענו שהגול יגיע אם ניתן הכל. אנחנו חייבים שדברים ישתחררו, שכולם ישחקו עם יותר ביטחון. אני מאוד מקווה שימתיקו לנו את העונש כי יש לנו קהל טוב ותומך שאנחנו חייבים אותו איתנו בבית בטדי. מעכשיו בכל שבת תהיה מלחמת עולם כי הכל נהיה צפוף. כל התחתית ניצחה חוץ ממכבי פתח תקוה, ובשבוע הבא נצטרך לבוא דרוכים כי זאת ההזדמנות שלנו לעלות מעל הקו האדום".

החלוץ הברזילאי לאונרדו פאסוס התקשר אתמול לפני המשחק למאמן הכושר יוני הלל ואמר לו שהוא חולה ושכנראה לא יוכל לשחק. השחקן שהתקרר, קיבל טיפול ולבסוף הוכשר למשחק על ידי הצוות המקצועי.

בית"ר נמצאת בהליך של גיבוש עיסקת טיעון לקראת הערעור בבית הדין על עונש הרדיוס של שלושה משחקים אותו ספגה הקבוצה. על פי עיסקת הטיעון המתגבשת, משחקי הרדיוס או חלק מהם יומרו במשחקים בהם ייסגר היציע המזרחי בלבד. היו"ר איציק קורנפיין אמר הבוקר לגלי צה"ל: "לא ייתכן שההכרעות בליגה ינתנו על ידי בית הדין. זה עונש לא מידתי, לא ספורטיבי וניאבק בו"

קורנפיין הוסיף: "כמי שעומד בראש המערכת האחריות היא עליי והרבה פעמים גם בדברים שלא קשורים אליי האש מוסטת לכיווני. במבחן המציאות - כל מי שנמצא בתוך המערכת יודע בדיוק מי קובע את המהלכים וזה ארקדי גאידמק שמינה אותי. כל השאר הם דיבורים לא חכמים ולא נכונים. ממש לא חשבתי לעזוב, יש לנו משימה חשובה. בית"ר זה מועדון חשוב שנלחם על החיים שלו בליגת העל".

צפו בבית"ר ירושלים מנצחת את קרית שמונה

בהפועל חיפה זעמו: "בית"ר מקבלת מתנות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully