וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

3.3.2012 / 21:30

אחרי 90 דקות ללא שערים, טעות נוראית של שיר צדק סידרה פנדל לבית"ר, ערן לוי כבש מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 0:1 את עירוני קרית שמונה, אחרי סיומת דרמטית של המשחק בטדי. ערן לוי, שנכנס כמחליף בדקה ה-72, נהנה מטעות נוראית של שיר צדק בתוספת הזמן של המשחק וכבש מהנקודה הלבנה כדי להעניק לבית"ר ירושלים שער ניצחון וניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים ללא כיבוש.

למרות שגם היריבות שלה נגד הירידה השיגו נקודות, בית"ר ירושלים היתה קרובה לסוף שבוע קטסטרופלי. בסופו של דבר היא תפתח את השבוע מתחת לקו האדום, אבל במרחק של נקודה אחת בלבד ממכבי פתח תקוה והפועל באר שבע. עירוני קרית שמונה, שהפסידה לראשונה מאז המחזור השני, עשויה לאבד נקודות מהפער שפתחה על הפועל תל אביב, ואם זו תנצח ביום שני בדרבי היא תצמק את הפער ל-11 נקודות.

שחקן בית"ר ירושלים ערן לוי חוגג. מגד גוזני
הכי דרמטי שיש. לוי חוגג בסיום/מגד גוזני

שחקן אחד ושמו שיר צדק עשה את ההבדל בין ערב אופטימי במיוחד לערב שהיה יכול להיות קטסטרופלי. קשה להבין מה הייתה הסיבה שבלם עירוני קרית שמונה נגע בידו בכדור, שאמנם היה ברחבה שלו אבל ממש לא סיכן את קרית שמונה בהתקפה האחרונה של תוספת הזמן במשחק. וכך, קבוצת התחתית שההתקפה שלה לא הצליחה לכבוש במשחק השביעי ברציפות, הצליחה לסחוט כדור עונשים דרמטי שסידר לה ניצחון 0:1 על מוליכת הטבלה. אז אולי במשך 90 דקות לא ממש הגיע לבית"ר ירושלים לנצח את המשחק הזה, למרות שהיא תקפה יותר. מצד שני, במבחן התוצאה מחשיבים גם את תוספת הזמן, ואם אלי כהן הצליח להשיג ניצחון ראשון בקדנציה שלו דווקא במשחק כזה, כנראה שהוא הצליח להזיז משהו במשחק הזה.

עירוני קרית שמונה הייתה טובה יותר ב-20 הדקות הראשונות של המשחק בהם הגיעה לכמה מצבים מסוכנים. אבל ככל שהמשחק נמשך, ובית"ר ירושלים הגיעה ליותר מצבים, קבוצתו של רן בן שמעון נראתה כאילו הגיעה לטדי כדי להסתפק בתיקו. במצב כזה, אי אפשר היה להתפלא יותר מדי משער הניצחון של בית"ר ירושלים, דרמטי ככל שהיה.

מהלך המשחק

דקה 2 - הזדמנות מסוכנת ראשונה לקרית שמונה. דושאן מאטוביץ' קיבל כדור על קו ה-16 מצד שמאל, פרץ לרחבה ובעט לשער ממצב נוח, אבל הכדור פספס את המסגרת.

דקה 5 - הזדמנות מסוכנת נוספת לצפוניים. כדור קרן מצד ימין מצא את שיר צדק, שהמשיך בבעיטה מחמישה מטרים מחוץ לשער.

דקה 11 - ההגנה של קרית שמונה הרחיקה כדור רע מאוד, היישר לרגליו של קובי מויאל, שהפציץ מ-18 מטרים מעל למשקוף.

דקה 18 - שמעון אבוחצירא קיבל כדור עומק לתוך הרחבה, עשה חצי סיבוב לכיוון השער ובעט מהאוויר גבוה מדי.

דקה 21 - שלומי אזולאי ניסה למצוא את השער הראשון במבצע אישי יפה, הוא הצליח להגיע למצב נוח מאוד ברחבה, אבל פספס את המסגרת של הרוש.

דקה 32 - כדור חופשי לבית"ר ירושלים ממרחק של 25 מטרים. קובי מויאל סובב מצוין, דני עמוס הדף לקרן.

דקה 56 - בית"ר ירושלים המשיכה לחפש את השער בדקות הראשונות של המחצית השניה והפעם לאונרדו פאסוס הגיע למצב נוח מצד ימין של הרחבה, אבל בעט החוצה.

דקה 70 - פאסוס הוריד כדור למחליף צחי אליחן, שניסה להגיע למצב בעיטה מקרוב מול דני עמוס, אבל שוערה של קרית שמונה הקדים אותו.

דקה 77 - פאסוס הוריד הפעם כדור לערן לוי, שעצר עם החזה ושיחרר טיל מ-18 מטרים, דני עמוס שוב היה במקום.

דקה 80 - ליאור לוי מקרית שמונה זיהה מרווח פעולה ופרץ קדימה כדי לשחרר כדור חזק מ-18 מטרים, מעל לשער.

דקה 90 - שער! נגיעת יד של שיר צדק ברחבה סידרה לבית"ר ירושלים כדור עונשין מ-11 מטרים. ערן לוי ניגש לנקודה הלבנה והפציץ פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, ברק משה, דן איינבינדר (צחי אליחן, 60), קובי מויאל, סטיבן כהן (ערן לוי, 72), עמית בן שושן (לירון דיאמנט, 81), לאונרדו פאסוס.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי (ליאור לוי, 65), שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 78), שמעון אבוחצירא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully