וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "לא הגיוני שבית"ר ובאר שבע יקבלו מתנות"

בהפועל חיפה זעמו אחרי שהיריבות לתחתית ניצחו בדקה ה-90. בבית"ר השיבו: "בשבוע שעבר הם קיבלו מתנה מבני סכנין"

בהפועל חיפה נראו הרבה חיוכים אחרי הניצחון 0:2 היום (שבת) על עירוני רמת השרון. למרות שמחת הניצחון, בחיפה עסקו גם בניצחונות של הפועל באר שבע על מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים על עירוני קרית שמונה, שתיהן בדקה ה-90. גורם בכיר במועדון אמר: "אנחנו מקווים שהליגה תוכרע באופן ספורטיבי. לא הגיוני ששחקנים מהקבוצות היריבות יתנו מתנות לקבוצות שמתחרות איתנו על המקום בליגת העל. אנחנו יודעים שיש כאלו שלא רוצים שבית"ר תרד, אבל הדברים חייבים להיות מוכרעים אך ורק על בצורה ספורטיבית. יש לנו קבוצה טובה, אבל אנחנו מפחדים שגם התוצאות המצוינות שלנו לא יספיקו ברגע שנעשים דברים שחורגים מהגבול הספורטיבי".

בחזרה למשחק: לאדומים מהכרמל זה היה ניצחון שלישי ברציפות וניצחון שביעי תחת טל בנין, שמאז שהחליף את ניצן שירזי על הקווים השיג 24 נקודות והוליך את הקבוצה אל מעל הקו האדום.

בנין אמר בסיום: "היה לנו קשה מאוד לשחק נגד הרוח במחצית הראשונה ואני באופן אישי הבנתי את הבחורים שלי ורציתי שהיא תסתיים. היה לי ברור שבמחצית השנייה יהיו לנו הרבה יותר קל להבקיע, ואני שמח שכך קרה. אחרי הניצחון השלישי ברציפות הדרך פתוחה בשבילנו".

המאמן הוסיף: "הקבוצה חיה, משחקת, נלחמת. יש דרך והיא נראית טוב על המגרש. היו לנו גם הפסדים, אבל אני חושב שגם בהם נראינו טוב. הדבר הכי חשוב זה הנקודות ואני שמח שאותן מצליחים להביא. אני לא רוצה להוריד את הרגל מהגז, אנחנו צריכים להמשיך ואסור לחשוב שכבר עשינו משהו. אני חושב שאנחנו עדיין לא במקום שהקבוצה יכולה להרשות לעצמה לחשוב רחוק מידי. התקווה כרגע היא להגיע לפלייאוף עם כמה שיותר נקודות ואחר כך נחשוב גם על העונה הבאה".

בצד המפסיד המאמן שייע פייגנבוים, שספג ביקורת משחקניו על החילופים במשחק, אמר: "עד לשער הראשון שספגנו היינו דומיננטיים ובמחצית הראשונה השליטה הייתה שלנו. היו לנו מספר מצבים וחבל שלא הצלחנו לנצל אותם. מאותו רגע שספגנו, הפועל חיפה השתמשה בנשק החזק שלה, יצאה להתקפות מתפרצות וכבשה שער שני. כרגע אני עדיין לא מודאג לגבי המשך העונה, אבל אם נמשיך בצורה הזאת, אנחנו יכולים להסתבך. השחקנים יצטרכו להגיע למשחקים הבאים יותר מרוכזים ואני מקווה שנצליח להשיג בהם את הנקודות. צריך גם לתת מילה טובה לטל בנין שעושה עבודה מצוינת".

בית"ר ירושלים: "גביש צריך להתבייש, מקווים שברקת תטפל בו"

ומה אומרים בבית"ר ירושלים לדברים? דובר הקבוצה אסף שקד הגיב לדברים ואמר: "הטענות של הפועל חיפה ובעליה יואב כץ ושחקני באר שבע על פיהם קרית שמונה נתנה לנו את המשחקים הינן טענות מגוחכות ומנותקות מהמציאות. יואב כץ צריך להסתכל על עצמו טוב במראה אחרי שבשבוע שעבר קבוצתו קיבלה מתנה מול בני סכנין שלא התאמצה מולה. מוטב שהיה שומר על שתיקה אחרי שסכנין לא התאמצה מול קבוצתו בשבוע שעבר".

שקד גם התייחס לדבריו של עודד גביש, שפרסם היום הודעה בחשבון הטוויטר שלו, וטען: "עם כל הכבוד לקרית שמונה, ויש כבוד, קצת תמוה שכל השבוע שחקנים מצוטטים כמה הם אוהבים את בית"ר. היה ברור שלא ינצחו שם, חוסר ספורטיביות. שבוע טוב". שקד הגיב לכך, ואמר: "דבריו מביישים שחקן כדורגל מקצועני. הוא צריך להתבייש בדברים שאמר, אני מקווה שאלונה ברקת תדע לטפל בו".

בהפועל באר שבע העדיפו שלא להתייחס לדברים.

0:2 להפועל חיפה על עירוני רמת השרון

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully