וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את עירוני רמת השרון

מערכת וואלה! ספורט

3.3.2012 / 19:54

יובל אבידור (68) וחנן ממן (80) כבשו לזכות המארחת, וסידרו לה ניצחוון ליגה שלישי ברציפות. האורחת עלולה להסתבך

נו, אפשר כבר להתחיל לברך? הפועל חיפה רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, עם 0:2 חשוב במיוחד על עירוני רמת השרון במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל. יובל אבידור בדקה ה-68 והמחליף חנן ממן בדקה ה-80 כבשו את שני השערים ושיפרו את מאזן הנקודות של האדומים ל-31, שהן שלוש מעל הקו האדום. לפחות נכון לעכשיו. הקבוצה של שייע פייגנבוים נותרה במקום ה-10 עם 36 נקודות, חמש בלבד יותר מהפועל חיפה.

אמנם עלי חטיב לא כבש הפעם, אבל הפועל חיפה הראתה שיש בה הרבה יותר משחקן כזה או אחר. יובל אבידור, שנמצא בעונה מצוינת מבחינה אישית, כבש הערב את השער התשיעי שלו העונה, הוביל את הקבוצה של טל בנין לניצחון שלישי ברציפות ונראה שהיא בהחלט עלתה על דרך המלך ומתחילה לממש את הפוטנציאל שלה אחרי פתיחת עונה קשה מאוד.

מנגד, עירוני רמת השרון שוב אכזבה ונראתה לא טוב מספיק. הקבוצה של שייע פייגנבוים רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא עם ניצחון אחד בלבד בשמונת משחקי הליגה האחרונים. בקצב הזה, היא עוד עלולה להסתבך בקרבות התחתית. גם החיסרון של תומר סוויסה לא מהווה תירוץ להפסד הזה.

הפועל חיפה פתחה טוב והניעה את הכדור מצוין, אך ההזדמנות הראשונה הייתה דווקא של האורחת. בדקה ה-18 ביצעה רמת השרון כדור חופשי, שמצא את אלן מסודי חופשי בתוך תיבת החמש, החלוץ נגח את הכדור שהתגלגל ליד קורת השער של קאלה. בדקה ה-27 כשדמיאנוביץ' בעט משישה מטר בתוך רחבת הפועל חיפה, שרון לוי הציל בגליץ' את האדומים מספיגה. שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה עם 0:0 מאכזב במיוחד.

גם המחצית השנייה נפתחה בקצב מנומנם מעט, כשרק בדקה ה-61 הגיעה המארחת להזדמנות, כשהרחקה של הגנת רמת השרון לאחר קרן של האדומים מצאה את יובל אבידור פנוי על קו 16, החלוץ בעט מהאוויר אך חלש והחוצה. בדקה ה-68 הצליחה המארחת סוף סוף לכבוש שער. לאחר מספר מסירות הכדור הגיע לאבידור שבמבצע אישי עבר את אחד משחקני רמת השרון ובעט פס חלש, אך מדויק מ-16 מטר והכניע את גל ניר. בדקה ה-80 הצליחה הפועל חיפה לכבוש את השני כשטעות בהגנה הותירה את חנן ממן פנוי והוא בעט מצוין מ-16 מטר פנימה את ה-0:2. בדקה כמעט מצאה חיפה את השלישי לאחר שמתפרצת שלה מצאה את אבידור באחד על אחד עם גל ניר, שהצליח למנוע שער נוסף של האדומים.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש (מרקו קרטלו, 86), שרון לוי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט (חנן ממן, 69), עלי חטיב, יובל אבידור, סטפן דנקוביץ' (הישאם כיוואן, 69).

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (אור אוסטווינד, 79), אפרים אספא (גיא ליפקה, 70), משה אבוטבול, ברוך דגו (בן מלכה, 50), אלן מסודי, אוגניין דמיאנוביץ'.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully