וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הבלקנית: הפועל תל אביב ניצחה את מוסטר 86:90

קבוצתו של ארז אדלשטיין שיחקה בפעם השניה בתוך 24 שעות וגברה על הקבוצה הבוסנית במשחק חסר חשיבות במפעל

הפועל תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 86:88 את זרינסקי מוסטר הבוסנית, במסגרת המחזור העשירי בבית ב' של הליגה הבלקנית. עוד לפני המשחק הזה הבטיחה לעצמה הפועל תל אביב את המקום השני אחרי לבסקי סופיה, ואת העלייה לרבע הגמר של המפעל. הבוסנים לעומתם, איבדו כל סיכוי להגיע לרבע הגמר עוד לפני המשחק הזה, שהיה בעצם חסר חשיבות. זו בדיוק הסיבה שקבוצתו של ארז אדלשטיין יכלה להרשות לעצמה לשחק בפעם השניה תוך 24 שעות בהדר יוסף, אחרי שאתמול ניצחו האדומים את באר יעקב במשחק צמרת בליגה הלאומית.

קרטיס קלי היה המצטיין בהפועל תל אביב וסיים את המשחק עם 26 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. יותם שירן סיים עם 19 נקודות באחוזים מצויינים מה-2 (9 מ-11) ובר טימור סיים עם 15 נקודות ו-6 אסיסטים. בוריס לאלוביץ' קלע 23 נקודות למוסטר, מרסל ג'ונס הוסיף 20 ו-12 ריבאונדים.

ב-20 למרץ תחל הפועל תל אביב את הופעתה בשלב רבע הגמר של הליגה הבלקנית, שם תפגוש את רילסקי ספורטליסט סמוקוב מבולגריה בסדרה של הטוב מחמישה משחקים.

* אפיק ניסים, שחקנה של נובו מסטו הסלובנית, הוביל הערב את קבוצתו לניצחון 65:84 על ק.ק זאגרב בליגה האדריאטית. ניסים הוביל את קלעי קבוצתו עם 16 נקודות ו-3 אסיסטים.


הפועל תל אביב ניצחה את באר יעקב במשחק העונה בלאומית

גלבוע/גליל דרסה את טורוס בליגה הבלקנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully