וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב ניצחה במשחק העונה

האדומים איבדו יתרון של 20 נגד באר יעקב, אבל התעשתו בהארכה וניצחו 92:97. אוהדים התעמתו עם המאבטחים

כנראה שכבר שום דבר לא ימנע מהפועל תל אביב לסיים במקום הראשון את הליגה הסדירה. משחק העונה הגדול של האדומים נגד מכבי "איתי" באר יעקב הסתיים עם ניצחון בהארכה 92:97 שמבסס את מקומה של הפועל תל אביב במקום הראשון בטבלה ומגדיל את הפער מהיריבה לשתי נקודות. עבור שחקניו של ארז אדלשטיין זהו ניצחון שמיני ברציפות, שמסדר גם נקמה מתוקה על ההפסד בסיבוב הראשון (77:79).

האדומים נראו פשוט מצוין במחצית הראשונה, וניצלו הגנה חדירה של האורחים כדי להוביל 35:49 בהפסקה. אלא שברבע השלישי, אחרי שהיא כבר מפגרת ב-20, החל הקאמבק הגדול של באר יעקב בניצוחו של ג'רמיין הול, שעם יום גדול צימק עד 64:59 בסוף הרבע. המאמצים של באר יעקב השתלמו לה, ואיגור סימין כפה שוויון 67:67 שתי דקות בפתיחת הרבע האחרון, ומכאן החל המותחן הגדול.

שתי דקות וחצי לסיום, יפתח בוכמן צימק את התוצאה לבאר יעקב לשתי נקודות, ויועד בית יוסף כפה 78:78 מהקו. סטיט קלע אחד מהקו 42 שניות לסיום, ונייט מילר, שגם הוא הלך לקו, יכול היה לסגור את הסיפור 17 שניות לסוף, אבל דייק גם הוא רק בזריקה אחת ושלח את המשחק להכרעה בהארכה אחרי 79:79.

האדומים ניסו לברוח והובילו בארבע באמצע ההארכה בזכות נקודות של יונתן שולדבראנד, אבל סימין השלים ארבע נקודות משלו שכפו 89:89. קורי קאר קלע שתיים לאדומים, סטיט הלך לקו וקלע אחד, גל איתן דייק פעמיים, ולמרות שלשה של הול שש שניות לסיום, מכאן המשחק כבר לא ברח להפועל תל אביב. דמונטז סטיט סיים משחק גדול עם 28 נקודות, מתן נאור קלע 18 וגל איתן סיים עם 15. אצל באר יעקב, ג'רמין הול סיים משחק ענק עם 31 נקודות ו-12 ריבאונדים, בוכמן קלע 17 ויועד בית יוסף 16.

אגב, עשרות אוהדים נותרו עם כרטיסים ביד מחוץ לאולם אחרי שהמארגנים לא איפשרו להם להיכנס בשל הצפיפות באולם בבאר יעקב. בנוסף, אוהדי הפועל תל אביב ניסו לפרוץ דלת בתוך האולם ויצרו עימות עם המאבטחים.

נס ציונה ניצחה, הוד השרון הפסידה

מלבד משחק העונה, אליצור יבנה קיוותה לשפר עמדות תוך כדי שהיא פוזלת לעבר המקום השני בטבלה, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. קבוצתו של נתי כהן ניצחה בבית 78:85 את עירוני נהריה, במשחק שהוכרע בשניות האחרונות. היתרון הקל של היבנאים במחצית הראשונה (35:42) נמחק ברבע השלישי שהיה רע מאוד מבחינה התקפית אצל המקומיים (12 נקודות).

שתי דקות וחצי לסיום המשחק היתרון של יבנה עמד על שתיים בלבד, אבל ניר גולן ואלעד הופמן הגדילו את הפער ולא איפשרו לנהריה לחזור. הופמן סיים עם 23 נקודות ובריאן ליאנג קלע 20 לצד עשרה ריבאונדים. אצל נהריה היה זה אריק טריימל שהוביל את הקלעים עם 21 נקודות ועשרה ריבאונדים.

עירוני נס ציונה ממשיכה להתקרב להבטחת יתרון הביתיות בפתיחת הפלייאוף אחרי ניצחון מרשים 90:102 על הפועל לב השרון. עבור נס ציונה זהו ניצחון שני ברציפות לאחר ההפסד לבאר יעקב, שהושג לא מעט בזכות 21 נקודות של טל דן, 19 של גייב בלייר ו-18 של טל קרפלס, שירדו ביתרון 37:50 להפסקה, ומשם דהרו קדימה וגרמו לקבוצה מהשרון לרדת מנוצחת בפעם השנייה ברציפות. גריידי ריינולדס סיים עם 20 נקודות ללב השרון.

מכבי הוד השרון שנאבקת עם לא פחות מחמש קבוצות על המקום הרביעי ירדה מנוצחת מול הפועל יקנעם/מגידו 98:82. יכולת התקפית משובחת של המקומיים שכללה לפחות 23 נקודות בכל אחד מהרבעים סידרה להם ניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף. סולומון בוזמן שנחת אתמול בארץ, סיים משחק גדול שכלל 37 נקודות, שבעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, ולצידו פרחו ינעם אירם (20 נקודות) וראשון טרנר (19 נקודות ו-20 ריבאונדים). 26 הנקודות של גרי גנדל לא הספיקו לקבוצה מהשרון.

הפועל עפולה ניצחה בקושי את עירוני קרית אתא 83:85 וחזרה למסלול אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים היא לא ניצחה. אחרי שהעפולאים הובילו 34:38 במחצית, קרית אתא צעדה ביתרון שלוש (77:80) כשנותרה 1:39 דקה לסיום. אלעד אליהו (19 נקודות) עם שלשה חשובה איזן, גרג טודניק (16) קלע נקודות מהקו ואליהו השלים עוד שתיים שהקפיצו ל-80:84. טוני יאנגר (14) עם שלשה בצד השני הוריד לנקודה, אבל רוני לאמל (16) סגר את הסיפור לעפולה מהקו. לני דניאל סיים עם 18 נקודות לקרית אתא, אבי נניקשווילי קלע 17.

בקרב בין שתיים שייאבקו כנראה עד הרגע האחרון על מקום בפלייאוף, עירוני רמת גן ניצחה 92:101 את אליצור רמלה. במחצית הקבוצה מזיסמן הובילה 36:44 ו-60:63 בסוף הרבע השלישי, אבל ברבע האחרון היא הצליחה לצבור ביטחון ולדהור לניצחון חשוב אחרי שני ההפסדים האחרונים ליבנה והוד השרון. שישה שחקנים ברמת גן סיימו בדאבל פיגר ובראשם דרור דוידי עם 20 נקודות. אצל המפסידים, ראיין בייקון קלע 32 נקודות.

הפועל קרית טבעון התעללה באחרונה בטבלה שנראית כמי שנמצאת בדרכה לליגה הארצית, הפועל כפר סבא, 82:106. רמון קלמנטה סיים עם 25 נקודות לטבעון, לירז אריאלי קלע 21. אצל כפר סבא הבולט היה אריק מקולום עם 20.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully