וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מאנינג: "אני עדיין רוצה לשחק"

7.3.2012 / 19:55

הקוורטרבק דיבר לראשונה מאז נודע דבר שיחרורו מהקולטס: "התכוננתי לזה לא מעט זמן". הקבוצה תנציח את חולצתו

אחרי הפצצה שנפלה במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) על עולם הפוטבול, במסגרתה נודע כי פייטון מאנינג ישוחרר מאינדיאנפוליס קולטס לאחר 14 עונות רצופות במועדון, התייצבו הצדדים המעורבים בעניין, פייטון עצמו יחד עם הבעלים של הקולטס ג'ים אירסיי למסיבת עיתונאים, במטרה לתת הצהרה רשמית ובכלל לשפוך מעט אור ראשוני על הנושא שהולך להסעיר את עולם הפוטבול ולמעשה את אמריקה כולה בתקופה הקרובה.

מסיבת העיתונאים הייתה רוויה ברגשות עזים ודמעות עצורות ופייטון, כהרגלו, נשמע מעט מעומעם וענה תשובות חלקיות בלבד, כשהוא בעיקר משתדל להדגיש את הסכמתו למהלך: "במשך 14 שנים נפלאות, הפוטבול היחיד שהכרתי היה זה של הקולטס. כולנו ידענו תמיד שדברים לא נמשכים לנצח. הקבוצה שלי ניצחה המון משחקים ושיחקתי כאן עם המון שחקנים גדולים. הזמנים השתנו, הנסיבות השתנו וזו המציאות ב-NFL. הדבר הטוב עבור כולנו הוא להמשיך הלאה, זה ממש לא היה קל עבור ג'ים ובטח שלא עבורי", אמר ההול אוף פיימר העתידי והוסיף: "תמיד אהיה קולט, תמיד. זה אף פעם לא ישתנה עבורי".

פייטון נשאל גם לגבי מצבו העכשווי ועתידו המתוכנן וענה: "אני לא מרגיש כאילו יש לי משהו להוכיח. אף אחד לא אוהב את העבודה שלו יותר ממני. אני עדיין רוצה לשחק, יש לי עוד עבודה לעשות במצב הגופני, אבל עברתי דרך ארוכה. עוד לא חשבתי איפה אני רוצה לשחק. התכוננתי לתרחיש כזה כבר לא מעט זמן ואני חי בשלום איתו".

גם ג'ים אירסיי היה בעיקר נרגש ונדמה שהוא עדיין לא ממש מעכל את ההחלטה הקשה והענקית שהוא עצמו נאלץ לקחת: "אני חושב שהגופיה מספר 18 לא תילבש שוב על ידי אף שחקן של הקולטס", אמר אירסיי, "זה היה תהליך ארוך וקשה, אני מכיר את פייטון והיו לנו שיחות רבות בחודשים האחרונים. ניסינו לשים את עצמנו בנעליו של השני ולהבין את המצב בצורה כזו. בסופו של דבר, הנסיבות היו קשות מדי בשביל להתעלם מהן".

כמו פייטון, קולו של אירסיי רעד במשך מסיבת העיתונאים והוא הוסיף ואמר: "זה קשה, בגלל הדברים שפייטון עשה עבור העיר הזאת, המדינה הזאת והאירגון הזה. לעולם לא יהיה עוד פייטון מאנינג ואני רוצה שהוא יצליח עד סוף הקריירה שלו".

פייטון מאנינג עוזב את אינדיאנפוליס

דוד רוזנטל בוחן את הפרידה

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully