וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה סופי? פייטון מאנינג והקולטס נפרדים

7.3.2012 / 9:38

הבעלים ג'ים אירסיי הודיע לקוורטרבק לחפש קבוצה לאחר 14 שנות שיתוף פעולה. החל מ-13 במרץ מאנינג יהיה שחקן חופשי

זה היה באוויר, וכעת זה כנראה סופי. על פי דיווחים מאינדיאנפוליס, הקולטס לא יאריכו את חוזהו של פייטון מאנינג, והקוורטרבק יהפוך לשחקן חופשי. זאת, לאחר שהשחקן נפגש עם הבעלים ג'ים אירסיי ושמע ממנו על ההחלטה.

מאנינג פצוע בצווארו כבר זמן רב והחמיץ את כל העונה שעברה. אף על פי שלאחרונה חזר לזרוק, הוא לא נראה עדיין כשיר למשחק. אירסיי והקולטס, שיבחרו כנראה את אנדרו לאק בזמן הקרוב, רמזו זמן רב על פרידה אפשרית, ולאחר פגישה בין הצדדים בפלורידה שמע מאנינג כי לא ימשיך בקבוצה לאחר 14 שנים במועדון.

ההחלטה נפלה לאחר שאירסיי היה צריך לשלם למאנינג בונוס של 28 מיליון דולר לו היה משאיר אותו בקבוצה. הוא ויתר על האפשרות, כמקובל ב-NFL. ביולי שעבר חתם מאנינג בקבוצה לחמש שנים על חוזה של 90 מיליון דולר, כשאירסיי מצהיר שיישאר בה עד תום הקריירה. הפציעה בצוואר שינתה את הכוונות הללו, ומאנינג יוכל למצוא לעצמו קבוצה אחרת החל מה-13 במרץ.

מאנינג בן ה-36 נחשב לאחד הקוורטרבקים הגדולים במשחק. מאז שנבחר על ידי הקולטס בדראפט 1998 הוא שבר אין ספור שיאים אישיים וקבוצתיים, והצעיד את הקבוצה לפלייאוף ב-11 מ-14 עונותיו בליגה, כשהם זוכים באליפות ה-AFC דרום שבע פעמים בשמונה שנים וגם בסופרבול ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully