וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאלוקאס: "מכבי, בארסה, סיינה וצסק"א יהיו בפיינל פור"

הרכז סיפר לתקשורת בספרד על הסדרה מול פאו ומעמדו: "לעתים אני לא משחק כפי שהייתי רגיל, אבל אני עובד קשה"

שבועיים נותרו עד פתיחת שלב ההצלבה של היורוליג, ותיאו פפאלוקאס כבר מוכן. הרכז היווני שכבר היה בכל הסרטים ינסה להוליך את מכבי תל אביב לניצחון על פנאתינייקוס בדרך לפיינל פור, ובראיון לעיתון ספרדי הוא נשמע בטוח ביכולתו לעשות כך. "פנאתינייקוס היא קבוצה גדולה עם מאמן גדול ושחקנים גדולים, והכי חשוב לנו יהיה לנצח משחק חוץ אחד", אמר הרכז הוותיק, וכשהתבקש לבחור את ארבע הקבוצות שיעפילו לאיסטנבול, ענה ללא היסוס: "מכבי, ברצלונה, צסק"א וסיינה".

"צסק"א וברצלונה הן שתי הפייבוריטיות הגדולות", הוסיף פפאלוקאס, "אבל לעולם אי אפשר לדעת מה קורה. מעתה והלאה, האספקט הפסיכולוגי מאוד חשוב. בעונה שעברה ברצלונה היתה הפייבוריטית ואפילו לא הגיעו לפיינל פור". היווני נשאל מה דעתו על חואן קרלוס נבארו, והשיב: "הוא הסקורר האירופאי הכי טוב שהיה לנו בשנים האחרונות, שחקן גדול ומנהיג. אולי העונה קצת יותר קשה לו בגלל הפציעות, אבל הוא עדיין מהווה איום גדול לכל קבוצה. הוא יכול להרוג אותך בחמש דקות".

על השתלבותו הלא פשוטה במכבי תל אביב אמר פפאלוקאס: "אני בסדר, כיף לי כאן, אני גר בעיר נעימה כמו תל אביב. בחלק מהמשחקים לא קיבלתי את דקות המשחק להן הייתי רגיל, אבל אני עובד קשה כדי להישאר בכושר ולעזור לקבוצה מתי שהמאמן יצטרך אותי".

כשהתבקש לבחור את המאמן שהכי עזר לו בקריירה, הלך היווני עם אטורה מסינה, שהדריך אותו למשך מספר שנים מצוינות בצסק"א מוסקבה, וכשנשאל מה הדבר הכי חשוב שלמד לאורך הקריירה, השיב: "לנצח כקבוצה, במקום להפסיד כבודד. לפעמים שחקנים מסוימים מנסים להצליח כיחידים וזה הורס קבוצות. שיתוף הפעולה הוא הדבר החשוב ביותר. הייתי בהרבה קבוצות עם שחקנים טובים ומאמנים טובים, אבל לא היתה שם כימיה. ההבדל בין קבוצה טובה ואלופה הוא כימיה".

ומתי יחליט אחד השחקנים הגדולים בתולדות היורוליג לתלות את הנעליים? ובכן, "כל עוד הרגליים שלי עומדות בעומס ואוכל לשחק בקבוצות גדולות, אמשיך לשחק".

ז'ליקו אוברדוביץ': "אסור לנו לחשוב על הפיינל פור"

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully