וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "אסור לנו לחשוב על הפיינל פור"

מאמן פנאתינייקוס התראיין ביוון והתייחס לקרב מול מכבי ת"א: "הדרך לפיינל פור ארוכה יותר מהטיסה לאיסטנבול"

ז'ליקו אוברדוביץ' לא מזלזל לרגע במכבי תל אביב. לקראת המפגש בהצלבה של פנאתינייקוס מול הצהובים (המשחק הראשון ב-20 במרץ ביוון), התראיין היום (שלישי) מאמן הקבוצה לתקשורת ביוון והתייחס גם לעתידו, וכמובן למפגש המסקרן מול מכבי תל אביב.

כשנשאל אוברדוביץ' אם הוא מתכוון להמשיך בקבוצה גם אם התקציב יהיה נמוך יותר, הוא השיב: "זה הכל היפותטי. הדבר הכ חשוב הוא שמשפחת ג'יאנקופולוס תחליט מה היא רוצה לעשות בעתיד. לא משנה מה תהיה ההחלטה של המשפחה, צריך יהיה לכבד אותה".

המאמן המעוטר, שמדריך את פאו החל מעונת 1999/2000 התייחס גם לאפשרות שהקבוצה תופיע בפיינל פור, ואמר: "אנחנו לא יכולים לחשוב על הפיינל פור, מכיוון שעוד מחכה לנו יריבה לפנינו. אנחנו צריכים לנצח שלוש פעמים את מכבי כדי להגיע לשם. הדרך לפיינל פור יותר ארוכה מהטיסה שנמשכת שעה וחצי כדי להגיע לאיסטנבול".

אוברדוביץ' נשאל אם יסכים לאמן את נבחרת יוון, והשיב: "נכון לעכשיו קיבלתי שמונה הצעות אימון ממדינות שונות. לכולן השבתי בשלילה מיידית מכיוון שאני מאוד שמח לעבוד בקבוצה המועדפת עליי. אחרי נבחרת סרביה, אני אוהד את נבחרת יוון".

המאמן הוותיק גם נשאל אם יש סיכוי שידריך יום אחד את אולימפיאקוס, ואמר: "יש שני מועדונים שאני לעולם לא אעבוד בהם והם אולימפיאקוס והכוכב האדום. יש לי חברים בשני המועדונים האלה. הם נותנים לי כבוד, אבל אני לא יכול לעבוד שם".

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully