וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "החזרנו את הכבוד". מקסס: "אין למילאן מה לחגוג"

ארסן ונגר ראה את ארסנל מנצחת 0:3 את מילאן, אבל מודחת מאירופה: "היינו עייפים". אביאטי: "מזל שעצרתי את ואן פרסי"

למרות הניצחון של ארסנל 0:3 על מילאן הערב (שלישי) התותחנים סיימו את העונה האירופית שלהם, אחרי שלא הצליחו למחוק פיגור של 4:0, זכר לתבוסה שלהם מול הרוסונרי במשחק הראשון בין השתיים, בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות. המילאנזים ידעו שהמומנטום נמצא אצל הקבוצה מלונדון, ולמרות שיעדיפו לשכוח את המשחק הזה, הם בודאי ירצו לזכור איך עם עמדו במבחן בדקות האחרונות ומנעו מהתותחנים להבקיע שער רביעי.

מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי ניסה להסביר בסיום את המחצית הראשונה הגרועה של הרוסונרי, ואמר: "לפעמים דברים הולכים יותר מדי בקלות. מילאן שיחקה עם שלושה חלוצים מקדימה ובאופן טבעי סבלנו מזה בהגנה. אני חושב שהקבוצה עדיין חתומה על מחצית שניה נהדרת עם הרבה מאוד הזדמנויות, למרות הטעויות בנגיעה האחרונה. אני מצטער על ההפסד, אבל בכל מקרה השגנו את המטרה להיות בין שמונה הקבוצות הטובות ביותר באירופה".

כריסטיאן אביאטי חגג בסיום את ההעפלה, ואמר: "תודה לאל שעשינו את זה. הגענו בגישה לא טובה למשחק, חיפשנו את החזקת הכדור מבלי שיצרנו הזדמנויות. במחצית השנייה הדברים הלכו טוב יותר, והגענו מרוכזים יותר למגרש". על הקבוצה שלו אמר: "יש פה הרבה שחקנים עם מעט ניסיון, אבל יש לנו אופי נהדר. נתקן את הטעויות".

ארסנל ניצחה את מילאן "רק" 0:3 וסיימה את העונה האירופית שלה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

ונגר: "אביאטי הציל נהדר"

מאמן ארסנל ארסן ונגר סיכם: "השחקנים יכולים להיות גאים בהופעה שלהם הערב. הקבוצה הוכיחה הרבה אופי, אבל למרבה הצער זה לא הספיק. בסופו של דבר שילמנו את המחיר על משחק ראשון גרוע. אבל עשינו כל מה שיכולנו, וברמות הגבוהות צריך לתת את הכל כדי לצפות לתוצאות. במחצית השנייה כבר היינו יותר מותשים בגלל היעדרויות מהסגל, אחרת אני בטוח שהיינו יכולים להבקיע עוד שניים או שלושה שערים במשחק הזה".

יוסי בניון לא שיחק אמש בשל וירוס, אך בתום המשחק הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כל ארסנל צריכה להיות גאה הערב".

במצב של 0:3 ואן פרסי החטיא הזדמנות קורצת, כשניסה מקרוב להקפיץ מעל אביאטי, אבל השוער האיטלקי סיפק הדיפה גדולה. "אביאטי הגיב נהדר", אמר ונגר על ההצלה, "חבל שלא הבקענו. קיוויתי שבמחצית השנייה נחזיק יותר בכדור ונגיע ליותר הזדמנויות, אבל זה לא קרה".

אביאטי עצמו אמר בסיום ש"תודה לאל שעצרתי את הכדור הזה של ואן פרסי, זה מה שיש לי להגיד. כמעט איבדנו יתרון של 0:4. ידענו שארסנל תתקוף, אבל לא הצלחנו להתמודד עם זה. ננתח את הדברים בהמשך".

פיליפ מקסס, בלם מילאן, יודע: "המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, ובמחצית השנייה הצלחנו קצת להניע כדור ולשחק בלי פחד. אסור שזה יקרה יותר. אחרי משחק כזה, אין לנו מה לחגוג. נהיה חייבים לשחק הרבה יותר מהערב, אם נרצה להמשיך באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully