וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה מדווחים: צסק"א מנסה לפתות את הנדריקס

על רקע המגעים המתקדמים מול מכבי ת"א, במוסקבה מדווחים כי צסק"א תציע להנדריקס חוזה ארוך טווח כדי לצרפו בקיץ

האם צסק"א מוסקבה תצליח לגנוב ממכבי תל אביב את ריצ'רד הנדריקס? דווקא על רקע ההתקרבות המשמעותית שהושגה במשא ומתן מול הפורוורד האמריקאי, ברוסיה מדווח היום (שלישי) כי צסק"א סימנה את הנדריקס כמועמד להצטרף בקיץ לקבוצה.

במוסקבה דווח כי ראשי הקבוצה החלו לקיים שיחות עם נציגיו של השחקן ועתידים להציע לו הסכם ארוך טווח. הנדריקס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ ולמרות שהצהובים מנסים להשיג עימו סיכום, צסק"א צפויה לנסות ולפתות אותו בחוזה ארוך יותר, כשעל פי הדיווח גם שמה של ריאל מדריד עלה כמועמדת לקלוט את הסנטר.

בשבוע שעבר פרסמנו בלעדית כי הפערים בין נציגי השחקן למכבי תל אביב שהיו גדולים בשבועות האחרונים, הצטמצמו מאוד, הודות למגעים אינטנסיביים בין הצדדים. אם אכן יושג סיכום, השחקן צפוי להאריך את חוזהו במכבי בשלוש עונות נוספות ויזכה לשדרוג ניכר בשכרו.

הנדריקס הפך העונה לאחד הברגים החשובים של מכבי, ולמעשה בחודשיים האחרונים הפך לשחקן המשמעותי ביותר בקו הקדמי. ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות בממוצע למשחק, 5.6 ריבאונדים ו-11.9 נקודות מדד, אם כי בטופ-16 הוא רשם 13 נקודות, 8.19 ריבאונדים ו-19.3 נקודות מדד. בליגת העל מספק הנדריקס 13.3 נקודות (67.2% מ-2), 7 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ו-19.8 נקודות מדד.

לידיעה הראשונית על ההתעניינות של צסק"א וברצלונה בהנדריקס

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully