וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מתאו: "צ'לסי עוד תרוויח מהרעיונות של וילאש בואש"

המאמן הזמני של הבלוז מתחיל להתאקלם: "צריך להסתכל קדימה ולהשיג את המטרות". שחקן העבר אדי ניוטון מונה לעוזרו

שחקני צ'לסי עדיין מנסים להתאושש מפיטוריו של אנדרה וילאש בואש אמש (ראשון) ולצאת לדרך חדשה. היום העביר רוברטו די מתאו את אימונו הראשון כמאמנם הזמני של הבלוז, ולאחר מכן התפנה לדבר עם התקשורת על מצב המועדון. "אנדרה הביא רעיונות מאוד, מאוד טובים ושינויים שהמועדון עוד ירוויח מהם בעתיד", אמר שחקן נבחרת איטליה לשעבר. "מאוד נהניתי לעבוד איתו ונישאר חברים כל החיים, אבל צריך להמשיך הלאה. אנסה לעשות את הטוב ביותר עם השחקנים שיש כאן".

"אלה היו 24 שעות מאוד קשות להרבה אנשים במועדון, המטרה שלנו עכשיו היא להסתכל קדימה ולהשיג את התוצאות שאנחנו צריכים בליגה, בליגת האלופות ובגביע, ולעשות עונה טובה", הוסיף די מתאו. "היום בעיקר דיברתי באופן אישי עם השחקנים כדי לנסות להכניס אותם לראש הנכון לקראת המשימות הקרובות שלנו".

אחד הצעדים הראשונים של די מתאו בתפקיד היה למנות לעוזרו את אדי ניוטון, שחקן צ'לסי לשעבר שעבד איתו בצוות האימון במילטון קיינס הקטנה: "הוא מכיר את המועדון והרבה מהשחקנים שכאן. עבדתי איתו הרבה שנים, הוא איש של צ'לסי ואני רוצה אנשים עם תשוקה למועדון הזה". ניוטון עצמו אמר הערב לרשת סקיי: "המטרה היא להגיע למקום הרביעי. נעשה הכל כדי להגיע לשם, כל משחק מעתה ועד סוף העונה יהיה חשוב".

אלכס פרגוסון: "פיטוריו של וילאש בואש לא מפתיעים אותי"

סקולארי: "העבודה בצ'לסי תחת אברמוביץ' היא גיהנום"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully