וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם ננצח, גולדהאר ישמח כאילו זכינו באליפות"

שחקנים במכבי תל אביב רוצים להעניק לבעלים ניצחון בדרבי (20:50, ערוץ 1). ההנהלה ביקשה לא לשיר שירים גזעניים

ארבע שנים חלפו מאז הניצחון האחרון של מכבי תל אביב בדרבי והערב (שני, 20:50, ערוץ 1) ינסו השחקנים בצהוב להחזיר את ההגמוניה לצד שלהם. הקבוצה סיימה אמש את הכנותיה והערב יפגשו השחקנים בקרית שלום ומשם יגיעו ביחד לאצטדיון. במכבי החליטו לוותר על התכנסות מוקדמת בית מלון כפי שהיה נהוג במהלך העונה לקראת משחקים גדולים.

"מצב הרוח בקבוצה טוב ואנחנו בהחלט מרגישים מוכנים לקראת המשחק", אמר הבוקר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "אנחנו מכבדים את הפועל תל אביב, זו קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו לא פחות טובים מהם ויכולים לנצח את המשחק הזה. הגיע הזמן שנעניק רגעי שמחה ונחת למיטש גולדהאר. הוא אדם רציני ומקצוען שעושה המון בשביל המועדון הזה ואנחנו רוצים להחזיר לו קצת על הדשא. אם ננצח בדרבי, מיטש ישמח כאילו שזכינו באליפות. נעשה הכל כדי לשבור את השליטה של הפועל בעיר".

במועדון עדיין לא הוחלט כיצד לנהוג עם הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שהתפרץ אמש בזעם כלפי המאמן ניר לוין לאחר ששמע ממנו שהוא לא נכלל בסגל למשחק. התקרית אירעה בסיום האימון המסכם ושחקנים בקבוצה סיפרו שהבוסני נראה כועס ועצבני ופלט מספר מילים לעברו של לוין, כשבין השאר אמר: "אל תפנו אליי בכלל, שאף אחד לא יעיז לדבר איתי, אני איתכם גמרתי". לא מן הנמנע כי מדוניאנין יספוג עונש כבד והשעייה נוספת, שכן זו לא הפרת המשמעת הראשונה שלו ובמועדון לא יעברו לסדר היום על ההתפרצות כלפי המאמן.

הנהלת המועדון תחלק הערב מנשרים מיוחדים בכניסה ליציעים 10-11 ובהם פירוט על העונש שספגה הקבוצה בבית הדין בגין הקריאות הגזעניות שהושמעו ביציע. במנשר יוסבר כי נגד הקבוצה עומד כעת עונש על תנאי של קיום כל משחקי הבית עד סוף השנה ללא קהל, במקרה וביציע יושמעו קריאות גזעניות, לרבות השיר נגד סלים טועמה שחקנה של הפועל תל אביב. "חשוב שהקהל יבין את משמעות העונש על תנאי שספגנו. אנחנו מבקשים מכולם לכבד את בקשת הבעלים מיטש גולדהאר ולא לקרוא קריאות גזעניות ביציע", אמרו בקבוצה.

מהמשחק הערב יעדרו הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' וגיזרמו ישראלביץ' הפצועים, כאשר שרן ייני יכלל בסגל ויעבור בכל מקרה מבחן כשירות לפני המשחק. המאמן ניר לוין יקבל החלטה סופית לגבי זהות שני הבלמים בהרכב רק בסמוך למשחק, כאשר ניבאלדו ורוברט פונצ'ץ מועמדים לפתוח, אם כי קיימת אפשרות שבסופו של דבר יפתח ייני על חשבון אחד מהם.

כדורגל ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully