וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוראל דגני לא סובל מבקע

5.3.2012 / 21:30

המגן נבדק וינסה לשוב לאימונים ביום חמישי. גורמים בירוק על סיידו: "הוא משחק בלי ביטחון". צוצאליץ': "שמח שהגעתי לכאן"

בשורות טובות למכבי חיפה. המגן אוראל דגני, שנפצע במשחק הניצחון בעכו (0:1), נבדק על ידי הצוות הרפואי והבדיקה לא גילתה ממצאים חריגים. המשמעות: המגן לא סובל מבקע כפי שחששו במועדון והוא ינסה לחזור לאימונים ביום חמישי במטרה להיות כשיר למשחק הליגה הבא מול הפועל תל אביב.

עד לפני חודשיים אף אחד במכבי חיפה לא האמין שיהיה אפשר לדבר על המקום השני. תשעה משחקים חלפו מאז הרביעייה ההיא שספגה הקבוצה בראשון לציון, ומאז, בעיקר בעזרת הבלם אדין צוצאליץ', היא מצליחה לשכנע את האוהדים שיש לה סיכוי לא רע להגיע העונה לאירופה. לאחר הניצחון אמש על הפועל עכו הודיע מנהל הקבוצה אדורם קייסי לשחקנים כי הוחלט להעניק להם חופש עד יום רביעי. "אם לא היינו מנצחים זה בטח לא היה קורה", הם שיערו.

במועדון ינסו להכשיר את עידן ורד ומוחמד גדיר למשחק מול הפועל תל אביב בשני הבא. ההערכה היא שורד יוכל לשחק, ולגבי גדיר הדבר תלוי מאוד בקצב ההחלמה שלו. טאלב טואטחה שעבר אתמול ניתוח בקע לא ישחק בכל מקרה ואם דגני ייעדר, סארי פלאח יחליפו מול הפועל. "הפציעות רודפות אותנו, פשוט לא ייאמן מה שקורה לנו בשלוש השנים האחרונות בחלק האחרון של העונה", אמרו אתמול בחיפה. במשחק הקרוב ייערך טקס מיוחד לציון 400 הופעות ליניב קטן.

יוריצה בוליאט ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי, אבל הוא ייעדר רק מהמשחק בעוד שבועיים, מול הפועל חיפה. במצב כזה יעמדו לרשותו של המאמן במשחק הזה איציק כהן ופלאח והוא יחליט מי מהם יפתח לצדו של אדין צוצאליץ'. פלאח קיבל אתמול מחמאות על כך שנכנס למשחק ללא חימום והציג יכולת טובה. במועדון מרוצים מאוד מצוצאליץ', איתו לא ספגה הקבוצה כבר שלושה מחזורים. "הבאנו לכאן שחקן ברמה גבוהה מאוד", אמרו אתמול בצוות המקצועי, "מהרגע הראשון שהוא נקלט כאן היה אפשר להבין למה הוא היה הכוכב של פאניוניוס. בעונה הבאה הוא יהיה המנהיג שלנו מאחור".

צוצאליץ' עצמו אמר הבוקר: "הניצחון אתמול היה חשוב מאוד בדרך למטרה שהיא השתלבות בצמרת והגעה לאירופה. אני שמח על הבחירה שלי להגיע לכאן. זה מועדון מקצועני מאוד ואני מאושר פה".

החלוץ דניאל צסארץ שוב לא שותף אתמול והוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לקבוצה עוד לפני סיום העונה.

בקבוצה שוב לא מרוצים מהיכולת של סיידו יאיא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון שוקלים ברצינות לחתוך את הגנאי בתום העונה והחלו כבר לחפש לו מחליף. אחד השחקנים אמר עליו: "הוא משחק בלי ביטחון ומאבד כדורים בלי סוף. יכול להיות שהעליהום הקטן שנוצר סביבו הזיק לו, בכל זאת, צריך לזכור שהוא שחקן צעיר". שני מועמדים שהוזכרו לתפקיד הקשר בעונה הבאה הם מהראן ראדי וקובי מויאל. חן עזרא ועומרי בן הרוש ממכבי נתניה מועמדים גם הם לעבור לכרמל בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 9:29

צפו במכבי חיפה מנצחת את הפועל עכו 0:1

יניב קטן רשם הופעה 400 בליגה: "אשאר עוד הרבה שנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully