וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

4.3.2012 / 22:06

הירוקים שברו בצורת של שישה משחקים ללא ניצחון חוץ ועלו למקום הרביעי בטבלה, הודות לשער של גולסה בדקה החמישית

כמעט ארבעה חודשים חיכתה מכבי חיפה לניצחון חוץ, עד שהערב (ראשון) עשתה זאת עם 0:1 קטן ודי משעמם על הפועל עכו. האלופה היוצאת כבשה שער מחוץ לקרית אליעזר לראשונה מאז דצמבר, ניצחה בחוץ לראשונה מאז נובמבר וכעת היא כבר במקום הרביעי, רק ארבע נקודות מהפועל תל אביב המדורגת שנייה. אייל גולסה כבש כבר בדקה החמישית, ויחד עם חבריו דאג לכך שהקבוצה לא תספוג בפעם השלישית ברציפות, לראשונה העונה, גם אם לא תנצח בצורה מרשימה. עכו נותרה במקום התשיעי, נקודה פחות מהפלייאוף העליון.

שחקני מכבי חיפה יניב קטן חוגג עם אייל גולסה. אדריאן הרבשטיין
מתקדמים בהדרגה. יניב קטן חוגג עם אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

אלישע לוי בחר (ולא בפעם הראשונה העונה) להעניק הזדמנות לחן עזריאל, שכהרגלו בזבז אותה לחלוטין עם 51 דקות אנמיות. לעומתו, שותפו אלון תורג'מן היה נמרץ באגף השמאלי וגם בישל את השער לגולסה, שמ-16 מטרים בעט כדור מדויק לרשת של דודו גורש. השער גרם לחיפאים להוריד הילוך, וכך המחצית הראשונה התנהלה בקצב איטי עם איומים אקראיים על השער מצד הירוקים. עכו אילצה את ניר דוידוביץ' למאמץ יחיד בדקה ה-27, כשמנע באומץ שער מאלכסנדר דוידוב. פרט לכך, הקבוצה של אלי כהן לא באמת הטרידה את ההגנה המשופרת בהנהגת אדין צוצאליץ'.

יניב קטן, בהופעתו ה-400 במדי מכבי חיפה, ניסה לחגוג את הפיכתו לסגן שיאן ההופעות עם כמה בישולים, אבל אוראל דגני והמחליף ויאם עמאשה קלקלו לו עם החמצות באחד על אחד מול גורש במחצית השנייה. בניגוד למקרים מתחילת העונה, הפעם מכבי חיפה ידעה להגן על היתרון השביר עד שריקת הסיום, והנה היא מרחק נגיעה מהכרטיס לאירופה. ובשבוע הבא: הפועל תל אביב מגיעה לקרית אליעזר.

מהלך המשחק

דקה 3: ימפולסקי קיבל מסירה במרחק 18 מטרים מהשער, ובעט כדור שחלף סמוך לקורה.

דקה 5: גול! מהלך מצוין של תורג'מן בצד שמאל. הכדור שלו הגיע בסופו של דבר לגולסה, שהניף את רגל ימין בעט כדור מדויק מ-16 מטרים שקיפץ על הקרקע והכניע את גורש. 0:1 מהיר למכבי חיפה.

דקה 10: גולסה הניע שמאלה לתורג'מן, שהשתחרר מהשמירה ובעט כדור שחלף גבוה מעל השער.

דקה 20: עזריאל חתך לכיוון האמצע ומ-18 מטרים בעט כדור לידיים של גורש.

דקה 27: רועי לוי הקפיץ כדור לצד השמאלי של הרחבה, אבל דוידוביץ' יצא באומץ לרגלו של דוידוב ומנע שער.

דקה 42: משומר הרים מצד ימין, ימפולסקי נגח חזק ומעל השער.

דקה 53: גולסה זרק את עצמו ברחבה וראה בצדק את הכרטיס הצהוב. חיפה יצאה מיד לעוד התקפה, קטן שלח כדור נהדר לדגני והמגן בעט חלש לגופו של גורש.

דקה 64: משומר הגביה מצד ימין, תורג'מן נגח כדור קשתי שגורש נדרש להדוף לקרן.

דקה 70: קטן שלח עוד כדור עומק טוב, הפעם לעמאשה שנעצר אצל גורש.

דקה 85: סלליך עבר יפה בצד ימין והעביר כדור רוחב, דוידוביץ' הדף.

דקה 90: עמאשה הכין יפה לבוקולי, שלבד מול גורש בעט החוצה משבעה מטרים.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס (לוהאב כיאל, 69), אדי גוטליב, אלירן דנין, אלכסנדר דוידוב, שגיב כהן (משה מישאלוב, 60), גיא דיין (סינטאיהו סלליך, 46), יובל שבתאי, ניקולאס פלצ'וק, סטפן שצ'פוביץ'.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, אוראל דגני (סארי פלאח, 76), סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, יניב קטן, אלון תורג'מן (גוסטבו בוקולי, 70), חן עזריאל (ויאם עמאשה, 51).

לדף המשחק

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully