וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "עונה לא פשוטה. אשאר עוד הרבה שנים"

קפטן מכבי חיפה מייחל לסיום מתוק ומרוצה מההופעה ה-400. חשש לבקע אצל דגני, שייבדק. אלי כהן: "לא הגענו למצבים"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה עלתה הערב (ראשון) למקום הרביעי, לאחר שניצחה 0:1 את הפועל עכו משער של אייל גולסה כבר בדקה החמישית. הירוקים שברו רצף של יותר משלושה חודשים ללא ניצחון במשחק חוץ, וכעת הם רחוקים רק ארבע נקודות מהפועל תל אביב השנייה, אותה יפגשו בשבוע הבא בקרית אליעזר. הפועל עכו המאוכזבת נותרה במקום התשיעי, נקודה מחוץ לפלייאוף העליון.

יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעקוף את אלון חרזי? יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

חשש לבקע אצל אוראל דגני, סארי פלאח בכוננות

"אני חושב שהיום באנו למגרש מאוד קשה ושיחקנו נכון", סיכם אלישע לוי. "עכו קבוצה טובה ומהירה ולא אפשרנו להם להגיע למצב אחד. לחצנו גבוה ומגיעה מילה טובה מאוד לשחקנים שלנו. בכדורגל אין קסמים. אחרי הפתיחה שלנו, עשינו שינויים והיום אנחנו נראים יותר טוב עם ובלי הכדור. הקבוצה יציבה והיא ממעטת לספוג. זו עבודה קבוצתית. הקבוצה מחוברת והתוצאות בהתאם. אנחנו משתפרים ובדרך הנכונה. זה הזמן לברך את יניב קטן על 400 הופעות. הוא עוד צעיר ויכול לשבור את שיא ההופעות".

יניב קטן עצמו לא מתיימר לנשל את אלון חרזי מהשיא: "הניצחון הכי חשוב. משחק לא קל בכלל אחרי שתקופה ארוכה בחוץ אנחנו לא מתפקדים. 400 זה מספר יפה וכבוד גדול להיות חלק מהמועדון כל כך הרבה שנים. אני מקווה להיות פה עוד הרבה שנים. השיא של חרזי? אי אפשר לעקוף אותו והוא בכלל לא פרש. חשוב לסיים את העונה הלא פשוטה בטעם מתוק. אנחנו נראים יותר טוב וצריכים להבקיע יותר שערים, לא להסתפק במה שיש ולהמשיך להשתפר".

בחיפה ינסו להכשיר את עידן ורד ומוחמד גדיר למשחק מול הפועל תל אביב בשני הבא. טאלב טואטחה, שעבר היום ניתוח בקע, לא ישחק בכל מקרה ואילו מחליפו אוראל דגני ייבדק מחר, בתקווה שהוא אינו סובל מבקע. אם דגני ייעדר, סארי פלאח יחליפו מול הפועל. בקבוצה היו מרוצים בעיקר ממשחק ההגנה ומאדין צוצאליץ', שיחד איתו הקבוצה לא ספגה בשלושת המחזורים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אלי כהן: "הקבוצה לא מספיק טובה בסיבוב השני"

בצד השני, המאמן אלי כהן יודע שהפועל עכו הייתה רחוקה מלהרשים: "במחצית הראשונה שיחקנו סביר, הנענו כדור, אבל לא הגענו למצבים למרות ששלטנו בקצב. בחצי השני איבדנו סדר וכיוון, לא היינו חכמים, שחקנים לא יצאו קדימה ולא הגענו לשום מצב. עדיין יש שני משחקים ונעשה הכל כדי להשיג את מלוא הנקודות. בשבוע הבא אנחנו יוצאים למשחק לא פשוט מול האלופה שבדרך".

על הירידה ביכולת הקבוצה בסיבוב השני, אמר כהן: "אני שנה שנייה בעכו ויש נפילה, אבל אני יכול להגיד שיש לנו פציעות ומורחקים בהגנה ובגלל זה ספגנו לא מעט שערים. הקבוצה בסיבוב השני לא מספיק טובה ולא מציגה את היכולת של הסיבוב הראשון. עדיין ננסה להעפיל לפלייאוף העליון. אני אופטימי ולא רוצה לדבר על כישלון. לא זמן לסכם עכשיו".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully