וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פלאטיני: "ברצלונה נגד ריאל מדריד יהיה גמר טוב"

נשיא אופ"א רוצה טעימה מספרד גם בליגת האלופות. קאקה שהצטיין בניצחון על אספניול: "הייתי צריך משחק גדול"

כריסטיאנו רונאלדו הבקיע את ה-30 שלו בליגה, גונסאלו היגואין חזר לכבוש אחרי חודש וחצי, קאקה הזכיר את ימיו הגדולים עם שער קליל ושני בישולים ו"ריאל מדריד הזו לוהטת", כפי שקראה הבוקר (שני) הכותרת ב"מארקה", פחות מיממה אחרי ה-0:5 של האלופה שבדרך על אספניול.

אם מישהו חשב שהניצחון של ברצלונה ביום שבת הלחיץ מישהו בלבן, הרי שהוא טעה. הבלאנקוס החזירו את הפער שלהם מהיריבה הגדולה ל-10 נקודות וקאקה שכאמור הצטיין, אמר בסיום: "הייתי צריך משחק גדול, להיות שותף לכיבושים ולפעולות ההתקפיות של הקבוצה. הייתי מרוצה מההופעה שלי ומההופעה של הקבוצה. אני לשמור על היכולת הזו".

מה שמעט העיב על שמחת הניצחון היו שריקות הבוז של הקהל בסנטיאגו ברנבאו כלפי הבלם הוותיק ריקרדו קרבאליו, שעשה כמה טעויות והוחלף במחצית על ידי רפאל וראן הצעיר. עוזרו של ז'וזה מוריניו, אייטור קראנקה, אמר בסיום: "קרבאליו היה שחקן חשוב של הקבוצה בעונה שעברה והאוהדים צריכים לתמוך בו. הוא רוצה לשחק ולהראות מה הוא מסוגל. החלפנו אותו כי היה לו כרטיס צהוב וחששנו שהוא יספוג אחד נוסף".

מי שביקר אתמול בסנטיאגו ברנבאו וחזה בקונצרט של ריאל מדריד מקרוב היה נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, שאמר: "בליגת האלופות יש עוד קבוצות מאנגליה, איטליה, צרפת... אני לא יודע מה יהיה בהגרלות הבאות, אבל גמר בין ברצלונה לריאל מדריד יהיה סוף טוב לעונה הזו".

עוד בספרד: ניצחונות לוולנסיה ובילבאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully